Când vine relaxarea ar fi bine să evitați Podul „Decebal”. Pericol major de accidente! | Galerie foto





„Pe vremea lui Ceaușescu a rezistat ani de zile fără nicio reparație, pentru că se făceau lucrări de calitate. Acum îl tot repară ori reabilitează an de an, iar gropile apar ca «ciupercile după ploaie»”, ne spune un arădean.
Scurtă istorie recentă…
La început de septembrie 2019, Primăria ne anunța că o firmă (nici nu contează numele, deși apare parcă pe prea multe panouri legate de contrucțiile din Arad) a câștigat licitația pentru reabilitarea Podului Decebal, cu lucrări în valoare de 7,6 milioane de lei. Termenul de execuție a lucrărilor este de 8 luni, spunea atunci primarul Călin Bibarț…
Cert este că a sosit, din nou, timpul ca autoritățile să găsească rapid o soluție, fie ea și provizorie, pentru a nu asista la vreo tragedie…
Date tehnice
Podul „Decebal” realizează legătura rutieră și pietonală dintre centrul municipiului şi mai multe cartiere, dar asigură și accesul către Ştrandul Neptun. Podul a fost construit în 1973, are trei deschideri (59+73+59 m), cu lungimea totală de 191,00 metri. Lăţimea părţii carosabile este de 7,00 metri, iar trotuarele situate pe ambele părţi ale carosabilului au lăţimea de 2,36 metri. Lăţimea podului este de 11,72 m.







Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)