Calea ferată dintre Timişoara şi Reşiţa va fi reabilitată, în vederea introducerii unui tren de mare viteză





Reprezentanţii administraţiei locale şi judeţene din Timiş şi Caraş-Severin au semnat, miercuri, contractul pentru realizarea de documentaţii în vederea reabilitării liniei de cale ferată între Timişoara şi Reşiţa, cu extensie pe ruta Voiteni – Stamora Moraviţa – frontieră. Suma se apropie de 13 milioane de lei, informează news.ro.
„Pentru a atrage câţi mai mulţi turişti, pregătim unirea Banatului de munte cu Banatul de şes prin intermediul unui tren rapid pe hidrogen. Am semnat astăzi, alături de cei trei parteneri de proiect, contractul pentru documentaţiile necesare reabilitării caii ferate Reşiţa Nord – Timişoara Nord, cu extensie Voiteni – Stamora Moraviţa – frontieră. În această faza, vorbim de studiile de prefezabilitate şi fezabilitate, de documentaţia necesară achiziţiei proiectului tehnic şi a execuţiei, cât şi de documentaţia pentru accesarea de fonduri nerambursabile. Este un pachet de servicii mare, care va avansa considerabil proiectul. Licitaţia a fost adjudecată pentru 10.700.000 lei plus TVA, suma fiind acoperită de către toţi cei patru parteneri, noi de la CJ Timiş, Consiliul Judeţean Caraş – Severin şi primăriile Timişoara şi Reşiţa”, a anunţat preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Alin Nica.
Banii vor fi ulterior recuperaţi fie prin PNRR, fie din alte surse externe de finanţare.
Citește mai mult pe news.ro.
Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)