Brand-ul Versace: cum a apărut și încotro se îndreaptă





Marca italiană Versace oferă parfumuri pentru femei, parfumuri bărbați și diverse colecții de modă. Printre produsele acestui brand nu se numără genți, haine, pantofi sau rucsacuri. Cu toate acestea, brandul este asociat mai ales cu parfumurile Versace. Acest brand are o reputație pentru produsele de lux și moda atemporală. Parfumurile pentru femei și parfumurile bărbați ale acestui brand combină pasiunea, provocarea și seducția. Sunt blânde, jucăușe, reflectând ritmul de viață, temperamentul și stilul de viață rapid al italienilor.
Istoria mărcii
Versace a fost fondată în Italia, care este inima modei europene. Mama celebrului Gianni Versace a deținut un salon de croitorie în Reggio Calabria, unde producea și cosea haine pentru o clientelă italiană bogată. În salonul mamei sale, tânărul Versace a făcut cunoștință pentru prima dată cu luxul și moda atemporală.
Cu toate acestea, pe măsură ce a crescut, Versace nu era interesat să fie doar un asistent în atelierul mamei sale, ci dorea să creeze pentru el însuși și să devină faimos. Prin urmare, s-a mutat la Milano, care era centrul modei la acea vreme, și a început să-și creeze propriile colecții de haine. Le-a vândut caselor de modă italiene, care le-au cumpărat cu entuziasm.
În 1978 și-a înființat în sfârșit propria companie și a prezentat prima colecție de haine sub propria marcă. Versace însuși spune că motto-ul său este sloganul „Stilul are sens doar dacă este al tău! Și acest motto îl ghidează în pregătirea colecțiilor care folosesc culori strălucitoare, modele expresive și diverse stiluri necunoscute până acum.
Primul parfum Versace
Faima și popularitatea celebrei case italiene de modă este în creștere. Versace nu s-a mulțumit doar cu producția de modă de lux și colecții de îmbrăcăminte, ci a lansat și parfumuri pentru femei, inițial.
Primul parfum lansat de marcă a fost Versace GV Dona. De atunci, marca a adăugat la oferta sa tot mai multe parfumuri care au o notă de lux și se bucură de o mare popularitate. În anii următori, Versace a introdus parfumuri bărbați, pe lângă oferta de parfumuri femei, care se răspândesc în multe țări din întreaga lume.
Direcția lui Versace în secolul XXI
Mediul din Milano a devenit prea mic pentru Versace, așa că a decis să se mute la Miami, un oraș care oferea multe posibilități. În timpul șederii sale în Miami, la sfârșitul secolului XX, moda și parfumurile sale au devenit populare printre numeroase celebrități. Printre aceștia se numără, de exemplu, Prințesa Diana, Elton John, Demi Moore sau Madonna.
În 1997, Gianni Versace a fost asasinat în mod tragic în timpul unui schimb de focuri de armă în apropierea casei sale, iar brandul pe care l-a creat și condus cu grijă a trecut în mâinile surorii sale. Donatella Versace continuă să dezvolte și să extindă brandul italian și își creează propria colecție, care a captivat și a fost lăudată de mulți critici de modă.
În 2007, brandul și-a ajustat direcția și s-a orientat către crearea de noi colecții. Până în prezent, colecțiile s-au concentrat pe imprimeuri și modele bogate și colorate, au fost imprimate cu meduze și au pus accentul pe realizări luxoase și senzualitate. La începutul secolului XXI, brandul se concentrează pe rochii de seară elegante, parfumuri, de bărbați și parfumuri de femei pentru orice ocazie, inclusiv evenimente de seară și întâlniri sociale, iar colecțiile reflectă din ce în ce mai mult tendința de a folosi culori naturale.
Donatella Versace se concentrează, de asemenea, pe extinderea numărului de parfumuri. Parfumurile ei sunt celebre și populare, cu arome îndrăznețe, elegante și seducătoare, fiind îndrăgite de femei și bărbați din întreaga lume.
Parfumurile Versace de astăzi conțin o combinație de prospețime și senzualitate. Acestea folosesc adesea mirosuri senzuale de lemn de santal, cedru, mosc, citrice, flori sau mandarine exotice, printre altele. Parfumurile au un aspect tandru, moale, elegant, altele sunt provocatoare, promovează pasiunea și trezesc curajul și dorința de a realiza ceva în cei care le poartă.
Comentariile portalului
din pacate nu este doar o poveste…este cosmarul realitatii in care ne regasim foarte multi…
Parasca a fost profesor pentru sute, poate chiar mii de politisti din intreaga lume. Ce cauta el in politica?
Nu se potriveste absolut deloc aceasta apropiere politica - biserica. De ce nu a fost reprezentat Aradul de un doctor bun sau de un profesor de calitate sau un inginer (...)