„Bătaie de joc!”. O arădeancă reclamă lipsa de bun simț și profesionism de care se lovește la Poșta Vamală
Ioana e o clientă fidelă a unui site de cumpărături online, din străinătate, astfel că se vede nevoită să viziteze destul de des Poșta Vamală din Arad, de lângă Gara CFR. Până nu demult nu avea niciun fel de problemă când ridica pachetele, însă în ultima vreme s-a văzut nevoită să înghită un comportament pe care ea îl consideră mai mult decât înjositor, iar ulterior, discutând cu oamenii care stau la rând, a aflat că e o experiență cu care se confruntă tot mai des oamenii care merg acolo.
Problema pare să fie legată de un anume angajat de la ghișeu care efectiv urlă la clienți. Mai mult, efectuează niște verificări mai dihai decât se făceau la vămile comuniste.
„Am comandat mai multe produse cosmetice, fiind la un preț bun, iar angajatul nu numai că mi-a cerut să înșirui unsprezece pagini în care să declar exact ce produse cosmetice am cumpărat, dar mi-a cerut inclusiv să menționez și fiecare nuanță exactă a rujurilor. Iar când am protestat, din lipsă de timp, neînțelegând procedura absurdă de care nu m-am mai lovit până acum, a început să urle, ba chiar s-a ridicat amenințător să-mi smulgă pachetul din mână!”, ne-a declarat Ioana.
Mai mult, arădeanca a fost nevoită să prezinte și extrasul de cont pentru a justifica plata, iar angajatul i-a reținut documentul, chiar dacă procedura nu prevede așa ceva.
„Înțeleg să-l verifice, dar nu mi se pare normal să-și păstreze extrasul de cont, căci am făcut și alte tranzacții care figurează acolo, iar aceste date sunt confidențiale, între mine și bancă”, ne-a explicat arădeanca.
Toate aceste nereguli le-a sesizat și la Agenția Națională de Administrare Fiscală, dorind să afle punctul lor de vedere în ceea ce privește legalitatea acestor acțiuni a angajatului, însă răspunsul oficial pe care l-a primit e mai mult decât neconcludent, reprezentanții instituției ocolind întrebarea. Aceștia i-au spus propriu-zis că ea are obligația să prezinte o factură/document din care să rezulte prețul efectiv plătit, însă nu și-au exprimat părerea referitoare la comportamentul angajatului.
Mai jos, reclamația arădencei, urmată de răspunsul oficial al celor de la ANAF:
(Erată: Menționăm că inițial am specificat în articol că angajatul a bruscat-o pe doamna în cauză. Am modificat această informație, întrucât am înțeles greșit. Doamna ne-a spus, în fapt, că acesta „s-a ridicat amenințător”. Ne cerem scuze pentru eroarea produsă.)
Comentariile portalului
Sunt de acord, dar.. după cum bine știm nici aceste locuri cu albastru nu sunt suficiente. Atunci ce facem? Cum facem? Oricum de cele mai multe ori sunt parcate maș (...)
Autostrada sud-vestuluî ,trece tangențial prin Arad,fiind deturnată de vecinii din sud mai hapsani. Dacă nu a fost conducere la Arad asta e.Totuși dacă am avea actualmente (...)
Domnule Faur, va rog ca inainte de a schimba regulamentul sa amanajati locuri pentru persoane cu dizabilitati in Piata M.Viteazu unde lipsesc doar 2 locuri sant la Poarta Spitalului si (...)