miercuri, 28 februarie, 2024

Special Arad Logo

    Au fost stabilite locațiile destinate comerțului cu produse specifice Sărbătorii de Moș Nicolae

    de Special Arad | 24 octombrie 2022, 6:46 PM | Știri Arad

    0

    imagine cu rol ilustrativ

    Comunicat. Primăria Municipiului Arad a stabilit locațiile pentru desfăşurarea activităţilor comerciale cu ocazia Sărbătorii de Sf. Nicolae. Suprafața atribuită este de 2 mp/locație, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament, cu asigurarea unei distanțe de minim 2 m între amplasamente.

    Acestea sunt repartizate după cum urmează:

    1.     B-dul Revoluţiei intersecţia cu str. Crişan nr.1 (Bl. A, între sc. A şi B) – 8 locuri        

    2.       B-dul Revoluției nr.24-26 (între poartă și magazinul „Marelbo”) – 10 locuri

    3.     B-dul Revoluţiei intersecţia cu str. Ion I.C. Brătianu (Bl. 35 până la nr. 33) – 4 locuri                                                        

    4.     B-dul Revoluţiei nr. 43 (intrarea în Policlinică şi Banca Transilvania) – 10 locuri

    5.     B-dul Revoluției nr.84 – 86 (de la ghereta cu cărți până la nr. 88) – 8 locuri

    6.      B-dul Revoluției nr. 92 – 96 (între Universitatea de Vest Vasile Goldiș și ”Articole medicale Focus”)  – 8 locuri

    7.      Zona Boul – Roșu staţia de tramvai spre centru (B-dul Decebal, în spate la postul TRAFO) – 3 locuri

     8.     Cartier Micălaca – Aleea Borsec – 10 locuri

     9.     Cartier Micălaca – B-dul N. Titulescu intersecția cu str. V. Lucaciu (între zona verde  și stâlpii metalici din colțul Digi RCS-RDS” ) –  5 locuri
    10.    P-ţa U.T.A. – între magazinul ”Profi” si biserică (pe partea dinspre biserică) –  8 locuri

    11.    P-ţa U.T.A. (Calea Aurel Vlaicu colţ cu str. Bumbacului, între magazinul “Calla” şi patiserie) – 5 locuri

    12.    P-ţa UTA – Calea Aurel Vlaicu nr. 63 – 67 (între magazinul “Super Mercato” şi Profi) – 5 locuri

    13.   Calea Aurel Vlaicu – bl. Z16, bl. Z17 ( între CEC Bank şi magazinul „Mobexpert”) – 8 locuri

    14. Calea Aurel Vlaicu, nr. 163, bl. 6 (de la cafeneaua “Platinium” până la colţul dinspre “Kebab House”) – 10 locuri

    15.   Piața Arenei (pe trotuar în zona magazinului ”Profi”) – 5 locuri

     

    Cererile de participare la eveniment împreună cu documentația se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari  (camera 5 din Palatul Cenad) sau online, la e-mail: [email protected] sau la [email protected] , începând cu data de 07.11.2022 până la data de 11.11.2022.

    Comerţul ambulant se desfăşoară în perioada 03.12.2022 – 06.12.2022, dar nu înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.

     
    Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:

    – cererea tip pentru obţinerea acordului de ocupare a domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro  şi la Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;

     – copie buletin de identitate sau carte de identitate;

     – copie Atestat de producător (vizat la zi);

     – acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului);

     – procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.

     

    Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu articole tradiţionale specifice Sărbătorii de Sf. Nicolae în perioada 03.12.2022 – 06.12.2022, sunt următoarele:

    – marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;

    – este permisă doar comercializarea cu articole tradiţionale specifice Sărbătorii de Sf. Nicolae;

    – activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto și nici activitatea specifică zonei;

    – se va respecta curăţenia domeniului public afectat;

    – se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate a vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat;

     

    În cazul constatării nerespectării condițiilor amintite anterior, acordul de ocupare a domeniului public se consideră retras de drept.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    9 + 5 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.