Andra, o tânără din Arad, vrea să cucerească un loc pe piaţa accesoriilor feminine cu un nou brand românesc
![](https://specialarad.ro/wp-content/uploads/2018/11/Botezatu-si-Andra.jpg)
![](https://specialarad.ro/wp-content/uploads/2023/02/Special-Arad-Google-News-mobile.webp)
![](https://specialarad.ro/wp-content/uploads/2017/12/Special-Arad-Google-News.webp)
![](https://specialarad.ro/wp-content/uploads/2017/12/Special-Arad-BlueSky-mobil.webp)
![](https://specialarad.ro/wp-content/uploads/2017/12/Special-Arad-BlueSky.webp)
Săptămâna trecută, la Timişoara Fashion Week, a fost lansat un nou brand local, care se vrea unul internaţional. Este vorba despre marca „Brush” (pensulă) pentru accesorii feminine, genţi, poşete şi curele. Produsele sunt din piele naturală. Andra Medinţu şi-a pus recent în practică ideea, cu puţin timp înainte de a intra în atenţia organizatorilor evenimentului de modă de la Timişoara.
– De unde ţi-a venit ideea mărcii, fiindcă pe lângă faptul că are impact vizual pare foarte simplă? Toată lumea a lucrat cu o pensulă.
– Mă mutasem la Barcelona şi nu aveam internet în noul apartament. Am ieşit la o cafenea unde am băut mai multe ciocolate calde. Eram de multă vreme acolo şi îmi băgam mâna prin păr. Simţeam nevoia nevoia de o perie. Şi am şi spus în engleză că aş avea nevoie de hair-brush. Şi apoi am tot repetat brush, brush… Ştiam cam ce vreau să fac, dar încă nu era conturată ideea de marcă sub care să îmi fabric viitoarele produse.
– Ca orice idee care apare brusc. De unde preocuparea pentru accesoriile feminine?
– Am încercat să fac mai multe lucruri, am schimbat vreo patru job-uri cât am stat în Londra, dar nu mi-a plăcut niciunul. Terminasem primul master…
– Ce job-uri?
– Marketing, vânzări, relaţii cu clienţii… Apoi dintr-o dată m-am apucat să pictez pe haine, pe geci.
– Ai făcut facultatea dedesign?
– Nu. Pe cea de bussines, relaţii internaţionale, la Richmond University în Londra.
– Şi nimic, prin copilărie, fiindcă mai toţi îşi încep aşa pasiunile?
– Mai tăiam rochiile mamei. Mă certa mai tot timpul pentru asta. Aveam ceva înclinaţii artistice, dar nimic concretizat. Apoi am zis că toată lumea face haine, iar eu am vrut să am brandul meu de pantofi. Dar am zis că un pic mai complicat, cu mărimile europene şi cu cele americane. Aşa am ales să fac genţi şi poşete. Şi eu am nevoie de o poşetă utilă pe care să o pot purta zilnic. Eu nu port foarte multe lucruri în poşetă, ci doar ce-i necesar.
– Nu pot să credaşa ceva. Nu e plină poşeta cu de toate?
– Nu, chiar numai ce am strictă nevoie.
– De ce n-ai rămas în străinătate?
– N-am venit cu totul înapoi, ci doar cu afacerea, fiindcă forţa de muncă este mai ieftină.
– Bun, dar de unde îţi iei pmateria primă, pielea?
– Pielea e din Portugalia, pielea de şarpe e din Indonezia, e prelucrată în Italia, iar apoi dusă în Turcia. În Turcia se confecţionează poşetele. Când spun forţă de muncă aici, în România, la Arad, mă refer la partea de marketing. Apoi, mi-e mai uşor să încep de-aici. Şi în străinătate am mulţi bloggeri care vor să mă susţină, dar de aici mi se pare mai uşor.
– De ce ai ales lansarea brandului la Timişoara Fashion Week?
– N-am ales eu. Nici nu aveam de gând să o lansez acum. Dar m-a sunat unul dintre organizatorii evenimentului şi m-a invitat. Asta a grăbit cumva lucrurile.
– Şi atunci, este sau nu o marcă românească?
– Firma este înregistrată în România, la Arad. Însă aş vrea să o consider o marcă internaţională.
– Până unde vrei să ajungi?
– Foarte departe. Pentru că cred în ideea mea. Fac totul cu suflet şi nu neapărat pentru bani. Simt că ăsta e drumul meu. Îmi dau lacrimile când văd că lumea e mulţumită de produsele mele.
Comentariile portalului
Nu le-a scăpat, ca dovada că tocmai despre asta e articolul. Ție însă ți-a scăpat un ,,amănunt" despre Georgescu. Nu e cu toate țiglele pe casa. Decâ (...)
Are dreptate vecinul sa fie deranjat. Locuiesc langa noul pod. Noaptea este teroare, un fel de tortura cu lumini. Nu poți dormi te gândești că ești (...)
Ăsta le-a scăpat celor de la Special. Aşa se întâmplă când eşti preocupat de ruşi, legionari, tiktok şi Georgescu ... ți-o iau alții înainte (...)