Uneori e de ajuns o idee simplă… și o maimuță, desigur




E vorba de un spot publicitar ce împlinește deja 44 de ani, ajuns pe ecranele televiziunilor în 1970. Reclama era simplă: în cușca unei gorile s-a aruncat o valiză, cu care animalul a început să se… „joace”. Sau s-o brutalizeze, depinde cum definim joaca în cazul lor. A aruncat-o în stânga și în dreapta, a sărit pe ea, dar valiza nu a pățit nimic. Asta era și ideea – rezistența valizei „American Tourister”, produse de „American Luggage Works”. În acest context, mai puțin contează detaliul că gorila a fost, de fapt, un om deghizat, dar s-ar putea să conteze faptul că actorul era nimeni altul decât Don McLeod, cel care a mai interpretat rolul acestui animal într-un film cu Tarzan.
Spotul a fost difuzat timp de 15 ani în State, iar în 1999, TV Guide l-a desemnat a șasea cea mai bună reclamă TV a tuturor timpurilor. Poate titulatura este exagerată, dar dovedește încă o dată că, uneori, e de ajuns o simplă idee. Cu sau fără maimuță.
Comentariile portalului
RomaniaFilm iar deraiezi. Nu am susținut niciun plăvan și niciun covrigar. Spre deosebire de tine , care ești un fanatic susținător al tripletei Piticul Diliu-Golanul-Javrila Nu (...)
Doar pare. Puteți fi ceva mai precis? Ce "cstastrofă care urmează" susțin eu? Cât despre presupunerea dvs. potrivit căreia aș vrea să "mă dau bine" pe (...)
Violenta verbala nu e cu mult sub cea fizica si faptul ca jigniti 100% din cei 47% de votanti non-Nicusor spune si asta multe d-le Marginean, recte "Să se uite cine sunt (...)