Uneori e de ajuns o idee simplă… și o maimuță, desigur
E vorba de un spot publicitar ce împlinește deja 44 de ani, ajuns pe ecranele televiziunilor în 1970. Reclama era simplă: în cușca unei gorile s-a aruncat o valiză, cu care animalul a început să se… „joace”. Sau s-o brutalizeze, depinde cum definim joaca în cazul lor. A aruncat-o în stânga și în dreapta, a sărit pe ea, dar valiza nu a pățit nimic. Asta era și ideea – rezistența valizei „American Tourister”, produse de „American Luggage Works”. În acest context, mai puțin contează detaliul că gorila a fost, de fapt, un om deghizat, dar s-ar putea să conteze faptul că actorul era nimeni altul decât Don McLeod, cel care a mai interpretat rolul acestui animal într-un film cu Tarzan.
Spotul a fost difuzat timp de 15 ani în State, iar în 1999, TV Guide l-a desemnat a șasea cea mai bună reclamă TV a tuturor timpurilor. Poate titulatura este exagerată, dar dovedește încă o dată că, uneori, e de ajuns o simplă idee. Cu sau fără maimuță.
Comentariile portalului
O regretabila greseala de redactare, mulțumim pentru observație, s-a corectat
Și chiar și-a pierdut CONSTIINTA? Pe bune?!
Locatarii din blocurile respective au amenajat foarte frumos. Au făcut în curtea din spate un parc cu bănci, loc de joaca și grătar. Împrejmuit cu gard din (...)