Încă o bandă de circulație pentru șoferii de TIR, la Vama Nădlac II





DRDP Timișoara anunță că, timp de o lună, în Punctul de Frontieră Nădlac II de pe autostrada A1 este în perioada de calibrare și îmbunătățire a algoritmilor de selectare a unui sistem nou de preselectare al autocamioanelor pe o a treia bandă, pe sensul de ieșire din țară.
Ce înseamnă acest lucru pentru șoferii de camioane?
Aceștia explică faptul că sistemul constă în preselectarea traficului, în funcție de numărul de axe și greutatea tirurilor și dirijarea circulației pe banda deschisă suplimentar în ACI Nădlac II, sensul de ieșire.
Cu ajutorul unor senzori de cântărire dinamică, montați pe sectorul de autostradă înainte de vama Nădlac II, se determină tonajul tirurilor și, ulterior, la intrarea în terminal, sunt direcționate, prin mesaje afișate pe un ecran, către cele trei benzi.
Pentru ca traficul să fie fluent pe această nouă bandă, șoferii trebuie să respecte indicațiile de pe panoul cu mesaje variabile și să se asigure că au rovinietele valabile.
Banda a treia va fi deschisă în momentele cu activitate intensă în punctul de frontieră Nădlac II, sensul de ieșire din țară.
Comentariile portalului
Aveți dreptate, nu am fost atent la toate amănuntele, am insistat pe idee. Într-un comentariu anterior însă apare și această informație. Ceea ce este chiar bine, ilustrâ (...)
Se pare că v-a scăpat un detaliu! Nu doar mai marele județului a fost cel dintîi la primirea luminii, ci chiar pupila sa a fost cel care (...)
Mai este o întrebare; de ce a secretizat cnsas nota!? Din articolul de pe g4media se înțelege ca cnsas e prima oară când face asta.