S-au făcut probe tehnice, dar… ori biroul de presă de la CFR e unul al debandadei, ori toți primarii localităților prin care trece trenul Ineu-Brad au fost mințiți





Dacă e să ne luăm după ce spune primarul din Ineu, ruta Brad-Ineu este salvată. CFR va intra cu motoarele turate la maxim pe ruta lăsată de izbeliște de Regio Trans și se va circula începând de luni, săptămâna viitoare. Azi s-au efectuat probele tehnice, iar ceea ce ne-a transmis Călin Abrudan ar trebui să-i liniștească pe cetățenii care circulau pe ruta respectivă, și anume: „De luni, e oficial, au fost anunțate toate primăriile că trenul urmează să ruleze”.
Recunoaștem că ceea ce ne-a transmis primarul din Ineu ne-a dat puține bătăi de cap deoarece, tot azi, am primit un răspuns de la CFR care ne spune că „CFR SA nu deține informații certe că SNTFC CFR Călători va opera pe secția de circulație Arad – Brad, deoarece nu a primit vreo solicitare din partea acestei Societăți” (întregul comunicat, la finele articolului).
Bineînțeles că singurul mod în care ne putem convinge de informații este să așteptăm ziua de luni și să vedem dacă vom putea cumpăra un bilet care să ne ducă la Brad de la Ineu, deși există o Hotărâre guvernamentală în acest sens (H.G. 643/2011) care obligă CFR-ul să preia ruta rămasă fără operator.
Tocmai de aceea e greu de digerat răspunsul celor de la CFR, pentru că ne e greu să credem că nu cunosc hotărârea respectivă, mai ales că pot fi acuzați de abuz în serviciu, mai mult decât atât au început și probele tehnice, iar ceea ce s-a găsit în urma debandadei lăsată de Regio Trans va frige buzunarul companiei în investițiile de reabilitare/îngrijire a liniilor și gărilor.
Răspunsul CFR la solicitarea Special Arad
„Urmare adresei dumneavoastră transmisă în format electronic Serviciului Comunicare Mass-Media, prin care solicitați informații despre circulația trenurilor pe ruta Brad – Ineu – Arad, vă comunicăm:
În conformitate cu prevederile Hotărârii nr.581/1998 privind înființarea Companiei Naționale de Căi Ferate C.F.R. – S.A. prin reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, C.F.R. – S.A. desfășoară activități de interes public național în scopul realizării transportului feroviar public și al satisfacerii nevoilor de apărare a țării și are, în principal, ca obiect de activitate gestionarea infrastructurii feroviare și punerea acesteia la dispoziția operatorilor de transport feroviar (OTF), în condițiile legii.
CNCF ”CFR” – S.A., conform prevederilor legale, pune la dispoziţia OTF infrastructura feroviară publică și alocă capacitățile de circulație la solicitarea OTF, în mod nediscriminatoriu.
Menționăm faptul că, până la această dată, CFR SA nu deține informații certe că SNTFC CFR Călători va opera pe secția de circulație Arad – Brad, deoarece nu a primit vreo solicitare din partea acestei Societăți.
Pentru informații suplimentare, vă recomandăm să vă adresați SNTFC CFR Călători”.
Comentariile portalului
din pacate nu este doar o poveste…este cosmarul realitatii in care ne regasim foarte multi…
Parasca a fost profesor pentru sute, poate chiar mii de politisti din intreaga lume. Ce cauta el in politica?
Nu se potriveste absolut deloc aceasta apropiere politica - biserica. De ce nu a fost reprezentat Aradul de un doctor bun sau de un profesor de calitate sau un inginer (...)