Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Arad va avea program și în weekend





Având în vedere faptul că duminică, 06.12.2020, vor avea loc alegeri parlamentare, în scopul asigurării condițiilor optime de desfășurare a scrutinului electoral, Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Arad și cele 19 Servicii locale de evidență a persoanelor de pe raza județului, respectiv, mun. Arad, orașele Chișineu-Criș, Curtici, Ineu, Lipova, Nădlac, Pecica, Pâncota, Sântana, Sebiș și comunele Beliu, Gurahonț, Săvârșin, Socodor, Șiria, Târnova, Vinga, Vârfurile, Vladimirescu și-au adaptat programul de lucru cu publicul astfel încât să asigure deservirea cât mai promptă în activitatea de eliberare a actelor de identitate, a tuturor cetățenilor, cu sau fără programare prealabilă, telefonică sau online.
În acest context, toate Serviciile de evidență a persoanelor de pe raza județului își vor desfășura activitatea atât sâmbătă 05 decembrie în intervalul orar 8.00 – 16.00, cât și duminică 06 decembrie în intervalul orar 7.00 – 21.00.
Întrucât, potrivit art. 4 alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 actele de identitate emise de autoritățile publice cărora le-a expirat termenul de valabilitate începând cu data de 01.03.2020 își mențin valabilitatea pe toată perioada stării de urgență/alertă precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări, cetățenii care nu mai dețin acte de identitate în baza cărora pot exercita dreptul constituțional, pot solicita Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor de la locul de domiciliu, eliberarea unui nou document de identitate.
Documentele pe care cetățenii trebuie să le prezinte în susținerea cererii pentru eliberarea actului de identitate, sunt:
-Cererea tip pentru eliberarea actului de identitate;
-Certificatul de naștere al solicitantului și ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original și copie;
-Certificatul de căsătorie/hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă/certificat de divorț;
-Certificatul de deces al soțului decedat, original și copie (după caz);
-Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original și copie;
-Consimțământul proprietarului spațiului de locuit (după caz);
-Chitanța reprezentând contravaloarea cărții de identitate, respectiv 7 lei;
În cazul persoanelor care nu pot prezenta toate documentele prevăzute de lege pentru eliberarea cărții de identitate, acestea vor fi puse în legalitate pe linie de evidență a persoanelor cu cărți de identitate provizorii care, potrivit legii, reprezintă documente de identitate, însă acestea nu constituie și documente de călătorie.
Comentariile portalului
RomaniaFilm iar deraiezi. Nu am susținut niciun plăvan și niciun covrigar. Spre deosebire de tine , care ești un fanatic susținător al tripletei Piticul Diliu-Golanul-Javrila Nu (...)
Doar pare. Puteți fi ceva mai precis? Ce "cstastrofă care urmează" susțin eu? Cât despre presupunerea dvs. potrivit căreia aș vrea să "mă dau bine" pe (...)
Violenta verbala nu e cu mult sub cea fizica si faptul ca jigniti 100% din cei 47% de votanti non-Nicusor spune si asta multe d-le Marginean, recte "Să se uite cine sunt (...)