Protecția consumatorilor va introduce noi obligații pentru comercianți
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) propune vineri un ordin prin care vrea să oblige comercianții care au rămas pe stoc cu produse din diverse campanii promoționale, etichetate ca atare, să păstreze aceleași condiții de discount sau premiere dacă vor să vândă acele produse și după expirarea campaniei respective.
Vorbim despre un proiect de Ordin „pentru informarea consumatorilor de către operatorii economici cu privire la continuarea comercializării produselor ce au făcut obiectul campaniilor promoționale sau vânzărilor cu prime”.
Ce spune ANPC că va conține ordinul propus:
– Ordinul ANPC va obliga operatorii economici care dețin stocuri de produse din campaniile promoționale sau vânzările cu prime și care conțin pe etichete informații cu privire la aceste campanii, să solicite acordul ANPC în vederea continuării comercializării acestor produse.
– După obținerea acordului în condițiile stabilite prin ordin, produsele vizate vor putea fi comercializate doar însoțite de o plachetă eliberată de ANPC care atestă existența acordului.
– Este important de subliniat faptul că în perioada prelungirii comercializării produselor care au făcut obiectul campaniilor promoționale/vânzărilor cu prime, consumatorii vor beneficia în continuare de premii, operatorii economci având obligația de a le suplimenta pe perioada prelungirii campaniei.
Citește mai mult pe startupcafe.ro
Comentariile portalului
@mosu Și singurii care ilustrează corect momentul și anume de sacrificiu și renaștere. Primăria ne-a urat printr-un poster cu iepuri. Să nu deranjeze confesiunile minoritare. Hristos a înviat!
Aradul este pierdut,si asta de pe timpul cand locuitorii au permis unui venetic,pripasit de prin Apuseni,sa puna gheara pe administratia locala,sa imprime un traseu catre nimic, (...)
Populism grobian, bonomie de fațadă, dezgust mascat, sictir bine ascuns (oare?) - iată câteva ingrediente ale prestației publice a aleșilor noștri, Bibilică fiind doar vâ (...)