Situația „craterului” din fața Primăriei: în lucru! Să vedem cât va dura să fie soluționată problema





Groapa care a provocat pagube materiale serioase mașinii unui arădean a fost semnalată pe aplicația mycity. Starea acestei sesizări este : preluată.
Reamintim că Primăria Municipiului Arad are la dispoziție un termen de soluționare al problemelor semnalate de maxim 30 de zile, timp în care sesizările nesoluționate sunt vizibile pe hartă. În schimb, sesizările rezolvate rămân pe hartă numai 5 zile de la data soluționării lor.
Astfel, mai mult nu se poate face decât să așteptăm să se rezolve problema.
Invităm, și noi, cititorii noștri să acceseze link-ul aplicației și să semnaleze problemele care pot pleca de la iluminat public, câini comunitari, canalizare (racordări, canale colectoare), mașini abandonate sau parcate neregulamentar, salubrizarea străzilor, toaletare copaci și întreținere gard viu, ordine publică, solicitare locuință, revendicări în baza legii 10, comerț ambulant, până la probleme de mediu sau ajutor social, respectiv ajutor de urgență.
Pașii pe care trebuie să-I urmați sunt:
Pasul 1: Accesați adresa: http://mycity.primariaarad.ro de pe dispozitive mobile.
Pasul 2: Completați datele pentru o nouă sesizare (nume, prenume, adresa e-mail, telefon, tip și descriere problemă, locație pe hartă).
Pasul 3: Așteptați soluționarea sesizării dvs.
Comentariile portalului
Aveți dreptate, nu am fost atent la toate amănuntele, am insistat pe idee. Într-un comentariu anterior însă apare și această informație. Ceea ce este chiar bine, ilustrâ (...)
Se pare că v-a scăpat un detaliu! Nu doar mai marele județului a fost cel dintîi la primirea luminii, ci chiar pupila sa a fost cel care (...)
Mai este o întrebare; de ce a secretizat cnsas nota!? Din articolul de pe g4media se înțelege ca cnsas e prima oară când face asta.