Pisica grăsuță face „ravagii” (și) pe net, după ce a distrus Crăciunul familiei





O reclamă de Crăciun a lanțului de magazine Sainsbury a devenit virală pe internet, fiind vizualizată de peste 14 milioane de oameni.
Clipul arată peripețiile lui Mog, o pisică neastâmpărată care transformă sărbătorile într-un coșmar pentru familia Thomas. Cei care salvează situația sunt vecinii familiei cu ghinion căci, nu-i așa, despre asta e Crăciunul: a ajuta și a fi aproape unul de celălalt.
Pe lângă succesul online uriaș, reclama pare să aibă deja efecte pozitive pentru lanțul de supermarketuri. Cartea “Crăciunul catastrofal al lui Mog”, care a stat la baza realizării clipului, a ajuns în topul vânzărilor cărților pentru copii. 39 de exemplare ale volumului sunt vândute în fiecare secundă în magazinele Sainsbury.
Comentariile portalului
@hamza, eroare Când e vorba de politici de sanatate publică e altceva. Pentru că sunt mulți că tine, 85% dintre cazurile de rujeola din UE sunt in Romania. Dreptul (...)
Dragi consilieri,ganditi-va la greutatile vietii,si dublati salariile celor de la Recons,caci ei au merite deosebite in activitate ; au dus activitatile lor pe culmi de progres nemaibanuite,si (...)
În mod clar, gândiți, ceea ce e bine. Din păcate nu corect, ceea ce e rău. Și vă spun și care-i baiul: confundați întâmplarea (...)