200.000 de euro pentru UTA în doar trei zile! Săptămână excelentă pentru gruparea arădeană
Timp de trei zile la noua arenă „Francisc Neuman” din Arad s-a dat drumul vânzării abonamentelor pentru sezonul de Liga 1 care a început în acest weekend.
Pe plan sportiv, UTA a debutat cu un punct prețios pe terenul celor de la Viitorul Constanța. Pe plan organizatoric, gruparea arădeană a adunat, în plină pandemie de COVID-19, suma de aproximativ 200.000 de euro în urma campaniei de vânzare a abonamentelor.
Am subliniat faptul că acest lucru s-a întâmplat în plină pandemie tocmai pentru că cei care și-au achiziționat abonamente sunt privați de libertatea de a fi prezenți pe stadion la meciurile echipei favorite din cauza stării de alertă din România. Chiar și așa, suporterii au ținut să fie aproape de club și pentru a-l ajuta financiar atât cât pot dar și pentru a-și asigura un loc pe stadion din momentul în care porțile arenei vor fi deschise și pentru public.
În cele trei zile s-au vândut aproximativ 2.000 de abonamente, deși unii spun că numărul depășește puțin această cifră. La un calcul simplu, dacă ținem cont că prețul mediu este undeva la 100 de euro, UTA a adunat aproximativ 200.000 de euro. Evident că din acești bani mai scădem impozitele și alte cheltuieli, dar chiar și așa clubul arădean rămâne cu o sumă importantă.
Dacă ținem cont că tot în această săptămână a fost semnat contractul cu compania Internațional Alexander Holding, care a devenit cel mai important sponsor privat al clubului, putem spune că a fost o săptămână bună pentru UTA pe toate planurile.
Comentariile portalului
== UN MEDIC ,UN INTELIGENT NU VA ALEGE NICIODATA O NULITATE SA L CONDUCA ==DAR DIN PACATE ROMANIA ARE 3/100 INTELIGENTZI SI 52/100 ANALFABETZI FUNCTZIONALI . MAI MULT AVEM PESTE 7,7 MIL DE SUFLETE CU (...)
Și atunci nu este momentul reconfigurării întregului bulevard de la Podgoria la Teatru. Mutat circulația pe mijloc, lărgit pietonalul lângă imobile și creând posibilitatea unor (...)
Tara aberanta oras aberant primar fraudulos...