„Senzațional” și „Nu o să-ți vină să crezi”? ȚEAPĂ! Facebook a declarat război titlurilor înșelătoare





Schimbări în algoritmul Facebook. Mai puține știri de tipul „Nu o să-ți vină să crezi”. Potrivit The Wall Street Journal, modificările au fost introduse începând de joi și afectează știrile cu titluri vagi sau care induc în eroare, titluri folosite exclusiv pentru „clickbait” (atragerea audienței cu orice preț), scrie Pagina de Media.
În noua formulă, postările pe care cei de la Facebook le consideră de tip „clickbait” vor apărea mai rar în news feed-urile utilizatorilor și vor fi plasate mai jos.
Cei mai afectați publisheri vor fi cei care vor distribui două tipuri de titluri – cele care „ascund” informații și cele care „exagerează sau induc în eroare” utilizatorii – a spus Adam Mosseri, product manager pentru news feed la Facebook, într-un interviu.
El vine și cu exemple în acest sens: „Un bărbat sare în piscină cu un aligator – nu o să-ți vină să crezi ce s-a întâmplat în continuare”. Cel de-al doilea tip de tiltu ar putea să-i atragă pe cititori către o știre despre ținuta Selenei Gomez la premiile Emmy, pentru ca în text să se dezvăluie că, de fapt, nu a fost la eveniment.
Schimbările vor afecta titlurile linkurilor către alte articole, însă nu și clipurile video, mai menționează sursa citată.
Facebook a luat această decizie ca urmare a unui studiu pe care l-a realizat și în care utilizatorii s-au plâns în legătură cu acest tip de postări.
Comentariile portalului
Aveți dreptate, nu am fost atent la toate amănuntele, am insistat pe idee. Într-un comentariu anterior însă apare și această informație. Ceea ce este chiar bine, ilustrâ (...)
Se pare că v-a scăpat un detaliu! Nu doar mai marele județului a fost cel dintîi la primirea luminii, ci chiar pupila sa a fost cel care (...)
Mai este o întrebare; de ce a secretizat cnsas nota!? Din articolul de pe g4media se înțelege ca cnsas e prima oară când face asta.