vineri, 29 martie, 2024

Special Arad Logo

    Punctul de trecere al frontierei spre Ungaria, la Nădlac, a fost spulberat de un bolid!

    de - | 23 august 2015, 9:39 AM | Recomandările editorilor | Știri Arad

    1

    Știri Arad. Duminică dimineața în jurul orei 4,30, un bărbat din Galați, probabil obosit după ce a străbătut întreaga țară, a adormit la volanul bolidului său (Mercedes) și… a intrat în plin într-o „cașcarabetă”… de-i spune acum Nădlac II, punct de trecere a frontierei pe Autostrada A1 Arad Nădlac, spre Ungaria.

    Făcută din termopan, construcția a fost făcută praf, așa încât vameșii români au fost nevoiți să-și facă treaba pe asfalt, cu umbrela în mână. La fel, și mașina gălățeanului are nevoie de reparații serioase.

    Una peste alta, ca să glumim puțin, e bine că un punct de trecere al frontierei a dispărut… poate astfel se va face din alt material de construcții, nu din sticlă… Urmează celelalte puncte… probabil… Sperăm ca tot fără victime… (A.O)


     

    Acum, știrea (mai) pe bune… Trei polițiști de frontieră de la Vama Nădlac și-au văzut moartea cu ochii, după ce un şoferul, care a adormit la volan, a intrat cu maşina în toneta în care agenţii îşi desfăşurau activitatea. Unul dintre ei a ieşit din stand cu doar câteva secunde înainte de impact, iar colegii săi care controlau documentele maşinilor de pe pista din vecinătate au fost loviţi uşor de bucăţile tonetei şi de piesele autoturismului.

    Prima dată, Mercedesul a lovit un gard din sârmă, după care vehiculul de lux a dat peste câteva indicatoare rutiere și peste câțiva mini-stâlpi protectori.Deasemenea, toneta maghiarilor a fost şi ea distrusă, iar un autoturism aflat pe pista de control a fost ușor avariat. Rănit uşor, bărbatul nu-şi mai aduce aminte aprope nimic, semn că acesta ar fi putut aţipi la volan, din cauza oboselii.

    Punctul de Trecere a Frontierei Nădlac II (România) – Csanadpalota (Ungaria) a fost inclus în proiectul autostrăzii Nădlac-Arad, care face parte din Reţeaua – Europeană de Transport (TEN-T), ce traversează România şi care are ca obiectuiv conexiunea între Autostrada (A1) şi Autostrada (M43). Vama are 20 de benzi de circulaţie, supravegere video cu recunoaştere automată a numerelor de înmatriculare şi parcare pentru camioane,  costurile de amenajare fiind de 30 de milioane de lei. Din cele zece benzi de pe fiecare sens, patru sunt pentru autoturisme, patru pentru automarfare, iar două sunt pentru autocare.

    Foto și text: C.Cotuna

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Propun blocuri de beton antitanc in fata „cascarbaretelor” iar acestea sa fie construite din beton armat cu un metru grosime tip bunkar iar la nevoie sa poata fii montate si mitraliere. Se pune problema daca in locul autoturismului era un „tarzan” adormit la volanul unui TIR de 22 de tone ce se mai alegea de „afumatoriile” acelea?

      +9 voturi
      +1
      -1

    Lasa un raspuns pentru anonim

    6 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.