vineri, 29 martie, 2024

Special Arad Logo

    Precizări importante din partea Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad

    de Special Arad | 13 septembrie 2014, 10:29 AM | Administraţie | Știri Arad

    1

    Venind în sprijinul cetăţenilor Aradului, ITM Arad a simplificat procedurile de eliberare a documentelor, acestea putând fi ridicate, începând cu data de 15.09.2014, de la sediul ITM din strada Episcopiei, nr. 11 -13 (clădirea fiind cea de lângă Teatrul de marionete). De precizat ar fi faptul că exceptând contractele colective şi cărţile de muncă care rămân în sarcina compartimentului contracte colective de muncă şi monitorizare relaţii de muncă, din Calea Radnei, nr. 288 A, toate celelalte acte se depun spre înregistrare şi soluţionare la sediul ITM Arad din strada Episcopiei, nr. 11 – 13.

    Dintre actele care se vor depune pe strada Episcopiei, nr. 11 – 13 putem enumera: eliberarea de certificate/adeverinţe cu informaţii extrase din baza de date privind registrele generale de evidenţă a salariaţilor, respectiv din documentele existente în arhivele inspectoratului teritorial de muncă cu toate etapele derulate, de la înregistrarea cererii scrise, pana la solutionare ; evidenţa notificărilor angajatorilor care în mod frecvent utilizează muncă de noapte şi care au obligaţia de a informa inspectoratul teritorial de muncă, conform art. 125 alin. 6 din Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii republicat; preluarea notificărilor depuse de angajatori privind intenţia de concediere colectivă; certificarea înscrierilor din adeverinţele întocmite de către angajatorii care au avut aprobare pentru păstrare şi completarea carnetelor de muncă, conform art.3 alin. 1 din Legea nr. 130/1999 republicată; preluarea şi transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic; înregistrarea societăţilor comerciale în baza art. 8 lit. e din Legea nr. 156/2000 republicată; eliberarea numelui de utilizator şi a parolei pentru transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor pentru angajatorii care solicită acest lucru; preluarea la sediu a registrelor generale de evidenţă a salariaţilor în format electronic, conform H.G. nr. 500/2011 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, cu modificările şi completările ulterioare;

     

     

     

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    Lasa un raspuns pentru Ela

    2 + 2 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.