vineri, 29 martie, 2024

Special Arad Logo

    Participi și tu? Un nou sport, inedit, în Arad ca formă de protest împotriva scumpirilor CTP. Este, deocamdată, fără reguli

    de Lucian Dănilă | 4 ianuarie 2018, 1:12 PM | Știri Arad

    7

    Stațiile de tramvai sau de autobuz din Arad vor putea deveni loc de... „start” pentru cei care participă la evenimentul „Olimpiada de fugit de Controlorii CTP”

    Aradul ar putea deveni la finele lunii februarie și până la mijlocul lunii martie orașul cu cei mai mulți alergători. Nu se va alerga nici pentru slăbire, nici pentru menținerea tonusului ci ca formă de protest împotriva scumpirilor la transportul în comun.

    Facebook pare un spațiu infinit în care să îți prezinți ideile. Astăzi ne-a atras o idee inedită venită din partea arădeanului Ruben Galiș, cunoscut pentru acțiunile – mai ales sportive – la care participă sau pe care chiar le organizează.

    Ruben a fost de data aceasta mai original și vrea să aducă un nou sport la Arad. Nu este nici cu mingea, nici cu vreun alt obiect și, cel puțin pentru moment, nu are nici reguli.

    „Olimpiada de fugit de Controlorii CTP” (click aici), așa se numește evenimentul de pe Facebook care, până acum, este drept că are cam puțini participanți: 16. Alți 21 par interesați. Evident, evenimentul a fost creat pe rețeaua de socializare ca formă de protest împotriva scumpirilor de la 1 ianuarie 2018 a tarifelor la transportul în comun din Arad.

    Evenimentul ar urma să înceapă la data de 28 februarie să să se încheie la 14 martie. Deci, timp pentru înscrierea adepților este destul, iar timp de două săptămâni Aradul ar putea deveni orașul cu cei mai mulți alergători din țară. Și nu o fac nici pentru slăbit și nici pentru tonus. 😉

    ctp 2

    Iată modificările apărute la tarifele la transportul de călători cu tramvaiul sau autobuzul în municipiul Arad:

    Transportul urban – 3 lei (în loc de 2 lei)

    Transportul preorășenesc pe o distanță de 5 km – 3 lei (în loc de 2 lei)

    Transportul preorășenesc pe o distanță de 10 km – 6 lei (în loc de 4 lei)

    Transportul preorășenesc pe o distanță de 15 km – 7 lei (în loc de 5 lei)

    Transportul preorășenesc pe o distanță de 20 km – 9 lei (în loc de 7 lei)

    Transportul preorășenesc pe o distanță de 25 km – 10 lei (în loc de 7 lei).

    Nici abonamentele nu au scăpat de majorări, astfel că un abonament la toate liniile urbane pe lună este de 90 lei în loc de 65 lei, iar pe săptămână este de 33 de lei în loc de 22 lei, iar un abonament nenominalizat pe toate liniile urbane și suburbane pe lună este de 400 lei în loc de 300 lei.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Blidar e in top 300! si vinde tehnologie din epoca bronzului! Sa mearga prin alte tari sa vada cum sunt trenurile si pentru ce viteza de rulare sunt construite. Ei s-au inchiaburit pe spatele romanilor cu produsele ceausiste!
      La vagoane produc acum pe an cat se producea intr-o luna obisnuita pe vremea odiosului. Si se fabricau 20 de produse diferite!
      Cam acolo au dus performanta! si tara!
      Ingerul lui protector e Falca… si uite asa … tot pe loc.. tot pe loc.. sa rasara … trandafiri!

      +1 voturi
      +1
      -1
      • Bati campii si vorbesti in necunostinta de cauza.

        Departe de mine gandul de a-i lua apararea lui Blidar insa tramvaiele Imperio produse la Arad sunt chiar bune la un pret foarte bune si n-o spun, o spun multi specialisti in domeniu. Nu e vina lui Blidar ca unii calatori sunt niste giboni iar altii sunt certati cu apa si sapunul.

        In plus de asta, pe vremea lui Ceasca nu s-au produs niciodata tramvaie la Arad. Nu e totuna sa cercetezi si sa dezvolti un produs nou de la zero.

        0 voturi
        +1
        -1
    2. Nu e necesara deloc scumpirea biletelor si abonamentelor, problema este ca se FURA foarte mult si aici ma refer in cazul soferilor care sunt insarcinati sa vanda bilete calatorilor, dar ei in schimb i-au banii de la calatori si nu dau bilete, deci banii sii baga lor in buzunar, asta este problema cea mare si grava, Plus controlorii care nu dau chitanta de amenda si la fel negociaza cu calatorul prins frara bilet sau abonament, si banii le revin tot lor, nu in bugetul CTP, dar conducerea CTP nu i-a nici o masura in privinta asta. Probabil cuonosc ei aceasta problema si se complac cu aceasta situatie, de nu se i-a nicio masura. Nu se mai poate asa ceva e de rasul lumi. Nu mai vorbesc de conditiile mizere in care se efectueaza transportul in comun, vara canicula, iarna firig, astpectul interior al autobuzelor si tramvaielor este josnic, mirezabil la fel si exteriorul numa rugina, nu mai vorbesc de statii lipsa copertine, refugii, mizerie, lipsa tabel program, statii pline de masini parcate etc. plus frecventa redusa de circulatie a anumitor tramvaie si autobuze este groaznica. Chiar e nesimtire mare din partea celor care au majorat aceste tarife. Prima data creati conditii si confort apoi mai discutati tarifele.

      +2 voturi
      +1
      -1
    3. Eu locuiesc in Paris și abonamentul pe o luna, valabil prin toate zonele Parisului (5 zone) și pe toate mijloacele de transport( metro, bus, tramvai sau tren ) costa 75€ !
      Se pare ca in România viața e mai scumpă! Atunci sa se facă salarii pe măsură!

      +2 voturi
      +1
      -1
    4. ADEVĂRUL TREBUIE SPUS!!! Nu există relații perfecte. Dacă îți pasă cu adevărat și îți iubești partenerul, nu te lupta cu el sau cu ea .. în schimb, luptă pentru a-l păstra. Exact asta am făcut și cu ajutorul doctorului Akhigbe fostul meu s-a întors la mine și cred că sunt mulți oameni care suferă de suferințe, dr. Akhigbe vă poate ajuta, de asemenea. Pentru mai multe informații contactați e-mailul său; [email protected] sau WhatsApp: +2349021374574

      0 voturi
      +1
      -1

    Lasa un raspuns pentru Kidu

    9 + 3 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.