joi, 28 martie, 2024

Special Arad Logo

    Cu biciul să se coboare sfinții Pavăl peste voi și Dedemanul vostru din Arad!

    de Valer Mărginean | 19 aprilie 2021, 9:54 AM | Știri Arad | Topic special

    41

    Cu biciul, nu cu degetul! (foto: elitaromaniei.ro)

    Ce faci dacă Joia Mare este încă departe și observi că trebuie să schimbi plintele exact în camera în care îi vei primi, de Paști, pe cei câtiva oaspeți permiși de lege? Mergi la Dedeman, la fel ca multe sute de arădeni care nu au nicio altă alternativă în apropiere. Chiar dacă plouă de parcă ar fi noiembrie…

    Și ce găsești acolo, chiar într-o zi de duminică? Puhoi de lume disperată să cumpere faianță sau flori, țevi sau candelabre, scânduri, scule, șuruburi. Unii, singuri, alții însoțiți de nevastă ori de vreun cunoscut, desigur chemat pentru că este „meseriaș”. Nu puțini sunt cei care vin doar „să vadă”. În grupuri mai mari, aceștia par cei mai enervanți – de ce or fi venind câte patru sau cinci ca să aleagă culoarea ori mărimea faianței sau gresiei, pe care oricum o vor cumpăra peste o lună, două, un an sau niciodată? Stau gură cască și nu poți trece de ei cu sau fără cărucior, se opresc și dezbat tot felul de probleme exact în fața materialelor care îți trebuie și ție sau merg unul lângă altul, ca la defilarea de 1 mai, evident mult mai încet decât tine. Și nu-i poți depăși pentru că au ocupat tot culoarul și continuă să discute în contradictoriu despre culoarea faianței… Aștepți, ce să faci?

    Și totuși, nu aceștia sunt cei mai enervanți din magazin. Orice ar face, nu ar reuși să-i întreacă pe angajații acestui magazin. Ai zice că sunt puși acolo doar să saboteze investiția fraților Pavăl – de admirat cum au reușit să ridice acest brand pe o piață dominată atunci de Praktiker și pe care activează și acum nume mari, din păcate însă nu și în Arad.

    Prima porție de nervi o primești încă din parcare. Plină de cărucioare lăsate în ploaie, uneori chiar pe loc de parcare… Sigur, nu angajații fraților cu nume de sfânt le-au lăsat acolo, dar ei (angajații, nu frații!) ar fi trebuit să corecteze delăsarea (nemeritat de elegant spus) clienților. Adică, să mai urmărească și ei ce se întâmplă prin parcare și, dacă este cazul (și este!) să le ducă la locul lor. Mai ales când plouă, e lume multă și nu găsești alt cărucior decât din cele care au stat în ploaie – o plăcere să pui pe el orice fel de material! Dar, cine știe?, poate or fi făcut frații Pavăl reducere de personal, deși greu de crezut după numărul de băgători de seamă de la intrări/ieșiri. Nu i-a redus nimeni! S-au ascuns ei de ploaie și au lăsat parcarea în plata Domnului. Evident, tot ascunși au fost și cei care sunt plătiți să-i conducă pe băgătorii ăștia de seamă, dar asta este problema fraților Pavăl.

    Ei, dar după ce te-ai împăcat cu ideea că trebuie să te folosești de un cărucior ud și murdar, intri în magazin, că doar n-ai traversat Aradul ca să plimbi „căruțul” murdar printre mașini. Iar aici ai parte de adevărata măsură a „amabilității” angajaților…

    Se știe, Dedeman este un magazin „cu autoservire”, ceea ce presupune că angajații au doar rol de consultanți pentru cumpărători, de îndrumători sau de orice ar avea nevoie clienții. Că de-aia zic ei că sunt „dedicați planurilor” noastre, ale celor care le călcăm pragul și le cumpărăm produsele. Și, posibil ca în alte magazine chiar așa să fie, dar sigur nu și în cel din Arad. Angajați, cocoțați pe diverse tipuri de utilaje care ridică, trag, împing, urcă sau coboară marfă ori ambalaje, sau pedeștri agățați și ei de vreun utilaj „manual”, își fac de lucru exact pe unde ar trebui să fie loc doar pentru clienți, pe căile de acces principale sau printre rafturi. Și, cu o atitudine vecină cu nesimțirea, se comportă de parcă ar fi chemați cu toții, prin 112, la cine știe ce urgență. Tu, client, trebuie să ai grijă să le faci loc, să te păzești, pentru că ei n-o fac, ei chiar te claxonează! Și abia după ce te-ai asigurat că „smurdul” a trecut poți să te uiți după produsele pe care le cauți. Ce-i drept, cam la fel se procedează și la celelalte magazine mari din Arad. Dar Dedeman a atins un nivel greu de egalat. Senzația este că angajații plătiți de frații Pavăl vin la magazin cu 10-15 minute mai repede doar ca să-și bea cafeaua împreună, iar când încep să vină cumpărătorii se apucă și ei să așeze marfa în rafturi, să adune ambalajele și așa mai departe. Nu-i de mirare că nu mai au nici timp, nici chef de amabilitate sau de altele, mai aproape de sarcinile de serviciu.

    Cum spuneam, mergi după plinte, le alegi, le pui în căruciorul ud și murdar (nu-i nimic, le curăț acasă) și te așezi la rând, la casă. Normal să fie rând la fiecare dintre cele trei case deschise, pentru câteva sute de clienți. Sau, poate, mii… Mă rog, după o vreme ai ajuns în dreptul casieriței și începi să te crezi scăpat din tot balamucul ăla creat și mai ales alimentat de angajați. Ei bine, nu! Casierița numără, scanează și iar scanează, dar nu poate „înregistra”. Codul „nu este în sistem”, așa că solicită ajutorul cuiva care este, probabil, un fel de șef. Care însă nu vine imediat, că o fi departe, așa că, fără să ai nicio vină, ești „tras pe dreapta” ca să faci loc altor clienți ce așteaptă la rând. Într-un târziu, apare un individ care, cu un aer plistisit, întreabă despre ce-i vorba, verifică ce-i scris pe plinte, mormăie ceva și dispare. Fără nicio explicație, fără un cuvânt, dispare pur și simplu. Iar așteptare. Stai în calea celor care ies, dar și a celor care intră și te gândești că distanțarea este o poveste străină la Dedeman Arad, la fel de străină ca amabilitatea…

    Și reapare individul ăla arogant – care ar fi trebuit, probabil, să „introducă în sistem” codul de bare înainte de deschiderea magazinului -, dictează casieriței un număr, cu aerul că tocmai a fost întrerupt din cine știe ce misiune inter-planetară sau măcar de salvare a omenirii. Dacă ai îndrăzneala să-i spui că a durat cam mult transmiterea unui număr, te pune la punct urgent: transmiteți reclamațiile la informații! Nu scuze, măcar formale, nu o explicație, chiar idioată, doar aroganța „dedicată planurilor lui” de șefuț  angajat al fraților Pavăl, care sigur nu au auzit de acest individ cu barbă pe sub mască și o burtă în formare.

    De ce nu avem servicii de calitate? Pentru că patronii nu știu să-și organizeze afacerea în așa fel încât să-și poată supraveghea angajații. Sau, poate, pentru că nici pe ei nu-i interesează calitatea serviciilor. Și, de cele mai multe ori nu-i interesează pentru că nu au concurență, cum este și cu Dedeman Arad. Oare frații Pavăl sunt interesați de calitatea serviciilor oferite clienților? Își mai amintesc, oare, că acești clienți au contribuit la averea lor?

    Dacă își amintesc, ar fi cazul să vină cu biciul peste toți ăștia care au cam făcut din Dedeman Arad o moșie al aroganței, obrăzniciei și bătăii de joc la adresa clienților.

    Dacă nu, poate ar fi cazul să ne orientăm spre alte magazine de profil, din orașele apropiate.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

      • ” Apetisant” de-a dreptul articolul. Nici Kauflandul nu sta mai bine, dar am avut și experiente mai placute in rezolvarea problemelor.
        Am dorit sa cumpăr o pereche de bocanci, erau la reducere la raft. Când ajung la casa, nu vreau cod…deci nu ma putea incasa. Casiera sună ca ceară codul, persoana de la telefon nu a găsit cod pentru produsul meu, asa ca sunt ” trasă pe dreapta”, ca sa-i încaseze pe ceilalți. Intre timp observ alte doleante, ale altor clienți, înegatura nu nepotrivirile de preturi, prețul de la raft nu e același cu cel de la casa. După vreo 5 minute vine cineva sa vadă și de codul meu, nu e de găsit, persoana respectiva pleacă sa cerceteze problema, eu eram tot pe dreapta, aproape de casierie…au trecut 10 minute bune, casiera draguta mai da un telefon intern și își cere scuze…îi spun ca mai aștept 3 minute și plec. Ajunge si codul, plătesc și plec. Casiera drăguță si-a cerut scuze si mi-a mulțumit pentru așteptare. Chiar dacă m-am enervat pe Kauand,.casiera a spalat păcatele și am plecat mulțumită totuși de comportamentul profesional al acesteia.
        Deznodamantul: a doua zi am returnat bocancii pentru ca nu erau buni, i-am cumpărat pentru sotul meu :)))

        +1 voturi
        +1
        -1
    1. Exact..acest articol este mai mult decât un adevăr real, existent în magazinul nostru drag și prost Dedeman..la fel întâmpin și eu de fiecare data când ajung pe acolo cu clienții iubitori de dedeman..eu nu as alege varianta asta de magazin sa fiu sincer..dar nu pot alege în privința clientului..sunt satul de prostiile mele..asa ca de ce sa mai vad și prostiile angajaților fraților Paval..infine..asta suntem și asa vom muri..afundati în Marea prostie omeneasca calitatea românească..

      --11 voturi
      +1
      -1
        • …nu e vorba de patriotism. Dacă tot ai zis de Kaufland și acolo respectul „nemțesc” se poate remarca fata de clienții din colonia Românească! Legat de experienta mea din Timișoara, dacă nu ai bani de tren pentru a ajunge la magazinul lor , poți sa citești recenziile lasate de alți clienți „norocosi” ca mine, la ei pe site.

          0 voturi
          +1
          -1
          • stimabile ți-am spus patriotard…nu e insultă și nu e același lucru cu patriot. In fine… vorbești de „colonie românească”…DA’ habar n-ai ce înseamnă Kaufland,Lidl pentru mulți foarte mulți întreprinzători români. Vorbiți aiurea… că tu ai văzut… la Timișoara…plm ești în Arad…eu de exemplu așa cum am fost servit in Kauflandu’ din Aachen/Germania așa m-au servit și în Arad. Prin comparație du-te într-un magazin de bricolaj de la nemți și apoi mergi la Dedeman.

            --1 voturi
            +1
            -1
    2. Ce pana mea căutați duminica in Dedeman! Vă plictisiți acasă? Mergeți naibii la plimbare pe mal…nu voi trebuie să mergeți la cumpărături că muriți dacă nu mergeți duminica prin magazine!Mâine poimâine mai vedem asemenea articole despre toate magazinele din Arad!

      +25 voturi
      +1
      -1
    3. Jumătate din acest articol e praf si fără sens..
      Mai trist e că trebuie sa te plângi aici de anumite lucruri atat de normale într-un depozit mare precum Dedeman.

      Cealaltă jumătate însă, e o realitate întâlnită si in alte magazine. Dar aici e la bază slaba pregătire a personalului, și nepăsarea sau neputința conducătorilor de a acționa asupra acestor aspecte.

      +7 voturi
      +1
      -1
    4. Hai ca forțezi aiurea cu articolul asta, nu s-a întâmplat niciodată sa merg la dedeman si sa nu fiu ajutat de vreun angajat… Din contra povesteam cu echipa mea de 1 mai cât de mulți angajați au și ca totuși își fac treaba comparativ cu alte magazine.

      +13 voturi
      +1
      -1
      • Poate ai avut tu noroc , hai sa îți povestesc una din experientele mele cu angajații Dedeman.
        Am avut nevoie de materiale de construcții, in spate în stânga magazinului (ca idee Nu că ar fi diferența în rest ) , după ce am căutat și găsit ce mi-a trebuit am zărit doi angajați discutând între ei (ziua mea norocoasa zic ), ma apropii de ei și că un om simțit îmi fac simțită prezența , dar nu întrerup aștept să își termine ideea. Unu ii explica celuilalt cum trebuie sa isi facă nus’ce acoperișul vieții nu știu unde. Bineînțeles că s-au uitat la mine și m-au ignorat.
        După un minut ii întrerup că deja învățasem ce trebuie sa fac la un acoperis și fierbeam din cauza nesimțirii lor, le spun că aș avea nevoie de ajutorul unuia dintre ei ( amândoi lucrând acolo la zona aia că-i știu deja ) .
        Profesorul de acoperișuri se întoarce la mine și îmi spune că nu a terminat cu colegul și mă îndruma la „calculator” că mai sunt doi colegi. Lucru pe care l-am făcut și bineînțeles a mai durat enspe minute că doar nu eram singurul trimis acolo.
        Daca tie ți se pare normal atunci îmi cer scuze eu . ( Sunt sarcastic)

        +4 voturi
        +1
        -1
    5. Mărginean, am citit doar juma de articol și i-ai pomenit pe frații proprietari de 7 ori. Dacă tot te-ai apucat de scris, nu forța repetiția, pentru ca da nașpa. N-ai fost tu ziarist niciodată, poate era mai bine sa ramai în troaca lui Jita olteanul țigan. Deși nu e scrisul pentru tine, nu ma pot abține sa nu întreb. Cat au plătit frații respectivi pentru reclama mascata?

      +3 voturi
      +1
      -1
    6. Domnu’ Mărginean jos clopu’ pt articol. Totuși sunteți încă virgin in jungla dedemaniană. Angajații de acolo trebuie tratați cum vă tratează…altfel ajungeți la nebuni.

      In fine… de la cap se împute și dedemanu’. Au șefi de toată jena… angajații sunt puțini la un așa flux de clienți și până la urmă lipsa de educație ne reprezintă. Ăștia suntem. In miliție, alimentație, servicii publice…etc.

      +2 voturi
      +1
      -1
      • @Arădean Mulțumesc pentru aprecieri. Nu am vrut să fac o analiză a activității magazinului, nu am avut niciodată pretenția de a fi tratat preferențial cum spune cineva, nu am spus că toți angajații ar fi așa cum am prezentat în articol… Pur și simplu am relatat ce am pățit eu, ce am observat eu. De fapt, nu chiar tot ce am observat sau constatat – în fond, nu am făcut un proces-verbal… Sunt convins că au și probleme de personal (nu știu cum se face, dar în absolut toate domeniile este criză de personal în țara asta!), dar rămân convins că și Dedemanul de la cap se-mpute

        --1 voturi
        +1
        -1
    7. Salutare tuturor!
      Daca va supara dedemanezii de la Arad…mergeti la.Dedeman Timisoara va rog…
      Si cand mergeti la cumparaturi lasati va harfele acasa ….
      Nu poate cineva sa spuna ca toti angajatii sunt nenorociti….nu exista asa ceva…
      Sau cineva vrea sa si faca reclama pe Dedeman…???

      +3 voturi
      +1
      -1
      • @Daniel marius – Am susținut eu că toți angajații sunt… neconformi? Nu cred… Mai mult, nu am susținut că aș fi realizat o analiză completă sau o evaluare exhaustivă a activității Dedeman Arad. Am relatat ce am simțit eu, ce am trăit eu, ce am observat eu la Dedeman. Sunt convins că există și oameni valoroși acolo (ca în orice altă parte), dar câtă vreme activitatea lor este umbrită de cei care nu ar avea ce căuta acolo, nu este treaba mea să le analizez activitatea sau să-i evidențiez.

        0 voturi
        +1
        -1
    8. Eu unu nu am patit asa ceva la Dedeman. Intr-adevar caut loc de parcare dar nu am o problema sa-mi las masina pe ultimul rand. NU mi s-a vorbit urat si nu o data mi-au fost date sfaturi utile. Nu zic ca nu se poate intampla.
      Prefer sa merg la Dedeman decat la Bricodepot unde nu gasesti pe nimeni sa intrebi. Idem era si la Praktiker.
      Da, la casele de marcat trebuie sa astepti cam in orice parte a zilei, dar la Remark si LIDL ii la fel, si partea cu carucioarele iti dau perfecta dreptate.

      +4 voturi
      +1
      -1
    9. un articol penibil facut doar sa denigreze imaginea magazinului.. josnic …in momentele in care frati Pavel au facut donatii sistemului medical de sute de mii de euro ati stiut sa ii felicitati..la asta esti bun ROMANULE sa sapi groapa altuia!! de aceea ajungi ziarist

      +7 voturi
      +1
      -1
    10. Am lucrat in Dedeman, la mobila, am plecat ca mi se pare o idiotenie, au cei mai prosti si nesimtiti clienti de la magazinele de bricolaj (+ cele mai mari preturi), si sambata+duminica lucram mai putini pe ture si clientii erau mai multi ca doar lucrau de luni-vineri si in weekend se plictisesc acasa, multi care veneau la plimbare prin magazin si multi care se bagau peste alti oameni la rand + ca mai aveam colegi care isi gaseau de facut lucruri neimportante prind epoozit (ascundeau). Am lucrat la mobila, cand eram duminica nu plecam niciodata cand trebuia, stateam mereu peste program sa imi ajut colegii ca e puhoi de clienti si nu a observat nimeni asta, niciodata

      +12 voturi
      +1
      -1
    11. Problema este generala in Romania, asa e mentalitatea pe care o avem ca popor, aceeasi situatie se repeta in orice magazin, de la alimentarele mici de cartier, la terase, la supermaket-uri, la orice magazin. Toti functioneaza pe principiul oricum merge si asa, oricum vin clientii, nu trebuie sa schimb nimic. Pana nu ne schimbam mentalitatea in masa, sa refuzam sa dam banii unde nu suntem serviti corespunzator, nu se va schimba nimic. Si asta duce la alte impedimente, cum ar fi lipsa reala de comcurenta, nu ma mai duc la Dedeman in Arad, dar alternativa nu prea am…

      +2 voturi
      +1
      -1
    12. Oameni buni si mai putin buni, din cauza nepasarii voastre si din cauza nesimtirii unora, noi, angajatii magazinului, suferim, nu ca v-ar interesa, ca , vorba unora, suntem niste slugi si ca noi angajati avem, cica obligatia, sa facem ce vrea clientul, nu zau, multi ne jignesc ca asa s-au trezit ei prost dispusi. La noi angajatii nu vb urat chiar daca sunt provocati, voi, unii clienti veniti la dedeman cu capsa pusa, de ce nu intelegeti ca toti suntem oameni? noi nu suntem obligati sa venim inainte de program sa punem marfa pe raft, fiecare om lucreaza 8 ore pe zi, in cele o ore trebuie sa punem marfa pe raft, sa avem grija si de clienti, si de multe ori stam si peste program din cauza voastra, da… vorba aia, cine ii curios? dupa parerea voastra, noi ar trebui sa lucram non-stop pt voi, daca se poate sa va si caram marfa, sa va construim si casa, sa avem non-stop 20 de case deschise, de aceea merge totul ca… daca ati fi oameni, oameni am spus, weekendurile ar fi mai lejere, weekendurile sunt facute pt relaxare nu nervi in magazine, jigniti angajatii, pt stat acasa, pt mers in parc, la plimbare, la miscare, cu FAMILIA, nu la cumparaturi.

      +14 voturi
      +1
      -1
      • Frate dacă nu-ți place, pleci. Simplu.

        Dovada că autorul are dreptate este simplu fapt că ați apărut atât de.multi să infirmati.

        Este un brand ținut în brațe de autorități, se vede de sărbătorile legale…e singurul magazin care face reclamă la radio că îi doare la bască de zilele libere decretate ale angajaților!

        +3 voturi
        +1
        -1
      • @Doar eu – Dacă vă deranjează atât de mult clienții, nu înțeleg de ce nu plecați în altă parte. Nu cred că vă obligă cineva să lucrați în servicii. Dacă dvs mergeți la spital (Doamne ferește!) și dați acolo numai peste medici și asistente desfigurați de oboseală, de stres și așa mai departe, le veți accepta derapajele profesionale sau de comportament? Nu cred. La fel și la Primărie, la Finanțe, la bănci sau mai știu eu unde.
        Îmi pare rău pentru greutățile dvs și ale colegilor dvs, dar dacă ați ales să lucrați în servicii, trebuie să vă respectați și condiția, și clienții.

        --2 voturi
        +1
        -1
        • @Doar eu – PS Pentru celelalte comentarii, în care aproape mă înjurați, nu meritați niciun răspuns. Doar atât că nu înțeleg cum vă puteți plânge că sunteți tracasați de clienți, de unii chiar înjurați, iar dvs să vă exhibați toate aceste nemulțumiri în comentarii incalificabile (normal, foarte „curajos”,din spatele anonimatului.

          --2 voturi
          +1
          -1
    13. Special Arad se numește ziarul sau tu ca ziarist ești „special” si te-ai ofticat ca nu ai fost întâmpinat pe covorul roșu și cu șampanie. Bai „specialule”,oamenii aia care lucrează acolo mai au și alta treaba inafara faptului sa iti caute ție un șurub cu piulita. Nu ai fost întâmpinat și tratat cum crezi tu ca meriți, nu mai mergi la acest magazin….simplu. Dar tu nu Batman, scrii tu articole sa ii defaimezi. Un articol de tot rasul scris de un frustrat. După mintea ta aia mica ar cam trebui închise multe afaceri din Arad doar datorita faptului ca nu ești tratat „special”.
      PS. Nu lucrez la Deman
      PS1. Asa ai scris și un articol despre târgul de la Polivalenta neluand în calcul ca unii oameni pot trage ponoase datorita ție
      PS2 Așteptăm și articolul despre o brutărie în care sa te plângi ca paine nu e calda asa cum meriți

      +2 voturi
      +1
      -1
      • @Tot eu -Bai, „tot eu”, după cum scrii, nu mă mir că nu ai înțeles mare lucru din articol. Iar puținul pe care l-ai înțeles nu îți convine. Din păcate nu sunt atât de talentat la desen încât să-ți fac unul care te-ar putea ajuta să înțelegi un articol atât de simplu.
        În rest, să fii sănătos (iartă-mă, nu pot coborî chiar atât de jos încât să-ți răspund și la jigniri)

        --2 voturi
        +1
        -1
    14. ” Apetisant” de-a dreptul articolul. Nici Kauflandul nu sta mai bine, dar am avut și experiente mai placute in rezolvarea problemelor.
      Am dorit sa cumpăr o pereche de bocanci, erau la reducere la raft. Când ajung la casa, nu vreau cod…deci nu ma putea incasa. Casiera sună ca ceară codul, persoana de la telefon nu a găsit cod pentru produsul meu, asa ca sunt ” trasă pe dreapta”, ca sa-i încaseze pe ceilalți. Intre timp observ alte doleante, ale altor clienți, înegatura nu nepotrivirile de preturi, prețul de la raft nu e același cu cel de la casa. După vreo 5 minute vine cineva sa vadă și de codul meu, nu e de găsit, persoana respectiva pleacă sa cerceteze problema, eu eram tot pe dreapta, aproape de casierie…au trecut 10 minute bune, casiera draguta mai da un telefon intern și își cere scuze…îi spun ca mai aștept 3 minute și plec. Ajunge si codul, plătesc și plec. Casiera drăguță si-a cerut scuze si mi-a mulțumit pentru așteptare. Chiar dacă m-am enervat pe Kauand,.casiera a spalat păcatele și am plecat mulțumită totuși de comportamentul profesional al acesteia.
      Deznodamantul: a doua zi am returnat bocancii pentru ca nu erau buni, i-am cumpărat pentru sotul meu :)))

      0 voturi
      +1
      -1
    15. Un articol foarte bun, care prezinta realitatea cruda a societatii romanesti. Ar fi bine, zic, in loc sa dam comentarii sa facem ceva, protectia consumatorului, reclamatii la conducerea magazinelor, plangeri peste plangeri. Este in puterea noastra sa facem ceva acum, altfel…

      --4 voturi
      +1
      -1
    16. Foarte bine punctat, felicitări pentru articol! Nu toată lumea are curaj sa spună astfel de lucruri! Respect!!! 👍
      P.S. Am găsit un magazin de bricolaj la 35km de Arad in orașul Pancota, pe lângă faptul ca am primit prețuri foarte bune, servirea a fost făcută cu profesionalism de către angajații acestui magazin! Îl recomand tuturor si doar de curiozitate puteți sa îl vizitați! http://www.smartcomserv.ro

      --2 voturi
      +1
      -1
      • @Andrei – Mulțumesc pentru arepcieri. Sper să înțeleagă și cei de la Dedeman, dar și alți comercianți că acum este ușor de găsit marfă, iar cumpărătorii vor învăța în foarte scurt timp că didferența o va face amabilitatea vânzătorilor…

        0 voturi
        +1
        -1
    17. Un păpușar frustrat scrie articole. În ultimii ani cred ca am achiziționat marfa de aprox 20.000 euro de la dedeman si pot spune ca sunt dezamăgit doar de preturi. Nefiind concurenta e si românești normal sa te ciupeasca puțin. Noi ca nație suntem niște tembeli bagatori de seamă. Normal ar fi fost sa nu te apuci de pus plinte ca nu esti meșter, așa cum nu esti nici ziarist. Nu am nimic cu tine, dar trebuia sa rămâi păpușar. Intr-o tara civilizată și normala, dadeai un ban si plinta era cumpărată si montată de un profesionist si nu aveai șansa să îți expui frustrările de cacao. Dar nația noastră care face economii fake ne duce înspre peticire în orice domeniu: administratie, it, jurnalism, etc. Sfatul meu e doar sa incercam sa fim mai buni si scriem articole privind parte plina a paharului. La figurat, ca la propriu stiu ca o faceti acum.

      0 voturi
      +1
      -1
      • Dragă Grigore, faptul că STII că ești „ciupit” la prețuri și accepți asta ca pe o glumă, spune multe despre tine (în mod normal nu te-aș tutui, dar pentru că tu îți permiți asta cu mine…). Spune și mai multe despre restul comentariului. Ai dreptate, îți trebuie multă „meserie” să montezi o plintă. Sunt convins că tu ai făcut multă școală pentru așa ceva. Atât de multă încât, iată, îți poți permite să emiți judecăți de valoare despre tot, inclusiv despre ziaristică, domeniu în care, după mintea ta, eu nu aș avea ce căuta. Dar cel mai tare argument este acela că ai cumpărat de la Dedeman marfă în valoare de 20.000 de lei. Cu siguranță nu erau banii tăi, altfel nu ți-ar fi fost indiferent cum ești tratat de cei cărora le bagi în cont atâția bani. În rest, numai de bine – sper să arepciezi că nu observ micile tale măgării care țin de nivelul destul de precar, pare-se, al educației tale.

        0 voturi
        +1
        -1
    18. Te-ai trezit tu care toata viata ta ai facut articole de toata jena si cu dedicatie?
      Ia du-te tu in alte magazine de bricolaj si vezi cum e sistemul acolo!
      Sau ai vreo solutie pentru a rezolva anumite probleme? Probabil ca nu, sau pentru bucuria ta ar trebui sa nu mai existe utilaje in magazine pentru a face loc clientilor. Tocmai de aceea sunt utilaje, stivuitoare care transporta saci de ciment, etc, pentru ca sunt vânzări.
      Nu-ti convine, stai in banca ta si du-te in alte magazine in care nu da nimeni nici macar un scuipat pe tine, ziaristule.

      +1 voturi
      +1
      -1

    Lasa un raspuns pentru Tot eu

    7 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.