Compania de Apă Arad ia noi măsuri în contextul situației de criză




Comunicat. Compania de Apă Arad vine în sprijinul utilizatorilor serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare. Cu toate că în incinta Companiei au fost instituite măsuri preventive prin care accesul este restricționat total, birourile si serviciile care au activitate de relații cu publicul se ocupă în continuare cu promptitudine de solicitările clienților.
Pe pagina de internet a Companiei, în secțiunea Clienți se găsesc formularele care pot fi completate si trimise pe adresa de email [email protected].
Pentru orice informații sau ajutor în completarea formularelor, angajații Companiei stau la dispoziție la numărul de telefon : 0257/270843, interior 5 sau 6 .
Pentru plata facturilor de apă și de canalizare, Compania de Apă Arad încurajează clienții să folosească mijloacele electronice de plată: plata prin Paypoint, Payzone, Un Doi Centru de plăți, la ATM , la aparate bancare multifuncționale sau prin Internet banking.
În continuare, doar la casieriile Companiei mai este permis accesul abonaților pentru plata facturilor, însă este restricționat la o singură persoană / ghișeu și în timp limitat la maxim 15 minute.
Comentariile portalului
Ramane de vazut ce va fi dupa instalare, dezastrul e iminent oricum, vom vedea cum se potriveste guvernarea unei tari cu administrarea unui oras sau judet dar cat timp accepta( (...)
Falcă e mult mai mult decât bolojan Uitați vă la Cum arată Aradul față de Oradea de ce nu este pomenit și numele acestui ctitor de Arad el (...)
Să ne ferească Dumnezeu că acest imbecil să ajungă prim ministru să nu i dați prostului puterea că s a văzut cât de Răzbunător este