vineri, 29 martie, 2024

Special Arad Logo

    Accident oribil în Vlaicu! Audi zdrobit de un tramvai care a deraiat apoi în mijlocul drumului

    de Luci Precup | 18 octombrie 2015, 2:29 PM | Recomandările editorilor | Știri Arad

    7

    Ştiri Arad: Autoturismul Audi înmatriculat în Vâlcea circula din direcţia Fortuna spre Lebăda, pe Calea Aurel Vlaicu, iar în zona Kaufland, la efectuarea manevrei de viraj la stânga nu a acordat prioritate şi a fost lovit în plin de tramvaiul care circula în aceeaşi direcţie de mers.

    În urma coliziunii, autoturismul Audi a fost târât câţiva metri. Conducătorul auto, fiind rănit, a fost transportat la Spitalul Judeţean Arad pentru îngrijiri medicale. Tramvaiul a deraiat de pe linie, circulaţia în zonă fiind blocată chiar şi în momentul de faţă. Urmează să sosească un utilaj pentru a îl repune pe linie.

    Poliţia efectuează cercetări privind modul de producere a accidentului.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    sursa: cm.ro

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

        • „Normativul pentru amenajarea trecerilor la nivel pe drumurile publice” prevede la punctul 2.4 „Densitatea intersecțiilor” că distanțele minime între intersecții Clasa II este de minim 600 metri (la viteze mai mici de 60km/h). Iar la punctul 2.4.1, același normativ spune: „Poziționarea intersecțiilor la distanțe apropiate una de alta creează probleme în ceea ce privește: vizibilitatea în intersecție, perceptia intersecției și implicit adaptarea la condițiile de circulație * anticiparea evenimentelor rutiere * observarea și întelegerea semnificației indicatoarelor rutire”.

          Acest accident este rezultatul lipsei totale de viziune și a ANTI-URBANISMULUI promovat de 12 ani încoace de acest Falcă —­ marele „specialist și vizionar”. S-au făcut treceri exact unde acestea creează mai multe probleme decât rezolvă: Traversare la Atrium (la doar 50 m de cea de la gară), trecere la Kaufland Vlaicu (la 200m de intersecție) iar acum urmează o nouă operă de ANTIURBANISM: trecerea la baza pasajului Micalaca.

          +9 voturi
          +1
          -1
          • Aici Claudiu are 100% dreptate. Ce se intampla cu intersectiile astea noi aparute si cum este fluidizat traficul este o mare porcarie.

            Poate noi aradenii ajungem sa ne familiarizam cu „specificul local” insa pentru un strain poate fi foarte confuz.

            In cazul de fata insa nu pot nici sa il exonerez pe valcean de culpa. Vina-i apartine si chiar imi pare rau de el si de pagubele insemnate.

            +1 voturi
            +1
            -1
    1. Nu e primul caz… din pacate vor mai fi si altele. Cert este ca nu este semnalizata bine intersectia. Si a mai aparut una la 10 metri dupa… cu zebra …tot nesemnalizata corespunzator. Pentru cei care sunt doar in tranzit le este dificil sa se incadreze din timp pe banda corespunzatoare fara o presemnalizare cu panouri clare. De exemplu la Kaufland in Vlaicu se poate intoarce 180 de grade sau nu? Daca da de ce nu este sincronizat semaforul pentru tramvai cu cel pentru autoturisme in asa fel incat tramvaiul sa aibe suficient timp pentru a trece si abia apoi sa fie verde pentru auto? E greu cu tehnica.
      P.S. Neatentia se plateste.

      +5 voturi
      +1
      -1
      • Nu e voie să întorci acolo, există și indicator dar nu-l respectă toată lumea, așa s-a întâmplat și azi și se văd urmările. Audi circula dinspre Fortuna spre Lebădă deci nu putem da vină ca a apărut semaforul de după curba, a fost vorba de neatenție și nerespectarea indicatorului care interzice virajul la stânga. Păcat ca neatenția duce la pierderea de vieți, am văzut candele aprinse și flori acuma seara când am trecut pe acolo.

        +3 voturi
        +1
        -1

    Lasa un raspuns pentru Kidu

    3 + 9 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.