Filmul românesc „Teambuilding” a intrat direct pe primul loc în topul vizionărilor pe Netflix





Record în cinematografe, record şi pe Netflix. Filmul despre corporatişti „Teambuilding”, cu Matei Dima, Micutzu şi Şerban Pavlu, a intrat pe platforma Netflix de la 1 ianuarie. În doar două zile, filmul de comedie a ajuns pe primul loc în topul celor mai urmărite producţii de pe platforma de streaming, în România, potrivit Paginademedia.ro.
Producţia a devansat cu uşurinţă titluri precum „Glass Onion”, „A Knives Out Mistery” sau „A quiet place”.
Filmul „Teambuilding”, un titlu intens dezbătut şi în social media, a fost lansat la finele lui septembrie 2022 şi a avut până la sfârşitul anului, adică în trei luni, 983.000 de spectatori şi încasări de 23,16 milioane de lei, potrivit Cinemagia.
Comentariile portalului
Odihna vesnica !!
Deci, infradtructura orașului e legată de sărbătorile religioase!?
Imi cer scuze,poate gresesc ,fara sa tin partea soferului si facand abstractie de functie,din video nu vad cu ce a gresit omul? Se pregateste sa intre in locul (...)