Umor involuntar la concursul de fotografie CNADNR





Umor involuntar al Companiei de Drumuri, care a organizat un concurs de fotografii despre drumurile din România. Doar că imaginea care promovează competiţia nu e deloc inspirată.
Compania de Autostrăzi promovează un concurs de fotografie despre şoselele patriei …cu imaginea unui drum din Canada, scrie Digi 24. Mai în glumă mai în serios, reprezentanţii companiei spun că poza este mai degrabă aspiraţională: aşa ar vrea şefii din Transporturi să arate cât mai repede şi drumurile de la noi. „Este o metaforă, până la urmă, cu titlu de ilustrație a ideii de concurs și cu titlu de exemplu de fotografie pentru participanți”, au explicat reprezentanții CNADNR.
Un comentator a identificat poza repede. Este un wallpaper descărcabil gratuit de pe interfacelift.com.
Ca să nu existe confuzii, au şanse la aparatul foto pus în joc sau celelalte cinci premii lunare doar instantaneele cu şosele româneşti. Vezi aici regulamentul și detaliile.
Concursul nu duce lipsă nici de critici dure: „Asta-i un fel de „ţara arde şi baba se piaptănă” sau „ce-i trebuia turcului, tichie de mărgăritar”! Ne pare sicer rău că nici măcar nu mai putem aprecia o astfel de iniţiativă PRistică, la cât aveţi de muncă ne mirăm că vă arde de astfel de iniţiative!”, a postat comentariul Inițiativa pentru Centura București.
Comentariile portalului
Aveți dreptate, nu am fost atent la toate amănuntele, am insistat pe idee. Într-un comentariu anterior însă apare și această informație. Ceea ce este chiar bine, ilustrâ (...)
Se pare că v-a scăpat un detaliu! Nu doar mai marele județului a fost cel dintîi la primirea luminii, ci chiar pupila sa a fost cel care (...)
Mai este o întrebare; de ce a secretizat cnsas nota!? Din articolul de pe g4media se înțelege ca cnsas e prima oară când face asta.