luni, 21 aprilie, 2025

Special Arad Logo

    Client nemulțumit, bătut până a leșinat de angajați ai Telekom

    de Special Arad | 10 iulie 2015, 2:51 PM | Naţional

    1

    Un client Telekom a ajuns la spital după ce s-a dus la compania de telefonie pentru a reclama anumite probleme din contract. Incidentul s-a petrecut ieri, iar acum Poliția așteaptă ca victima să depună reclamație, conform ziuadevest.ro.

    ”În cauză, polițiștii Secției 5 au întocmit un dosar penal sub aspectul săvârşirii infracțiunii de lovire și alte violențe. Totodată, persoanei vătămate i s-a adus la cunoștință termenul legal în care poate depune reclamație, fiind vorba despre o infracțiune în cazul căreia acțiunea penală se pune în mișcare la plângerea prealabilă a persoanei vătămate”, spune Mirela Drăghicioiu, purtătorul de cuvânt al IPJ Timiș. Tânărul agresat are nevoie de 10 zile de îngrijiri medicale.

    Victima, Dragoș Nica, 30 de ani, a ajuns la sediul Telekom de pe strada Demetriade, pentru a reclama inadvertențe între contractual semnat și starea de fapte. La un moment dat, lucrurile au luat-o razna. Discuția s-a purtat în biroul directorului de vânzări, iar unul din agenți, speriindu-se de client, l-a lovit cu pumnul. Victima susține că a căzut pe jos și și-a pierdut cunoștința, iar când și-a revenit a reușit să fugă și să sune la 112. Agresorii au fost duși la sediul Secției 5 pentru audieri. În fața oamenilor legii ei au susținut că doar agentul de vânzări, un tânăr de 23 de ani, l-ar fi lovit pe tânăr, acesta menționând că s-a speriat de un gest brusc făcut de victimă. (Sursa foto: Ziua de Vest)

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    Scrie un comentariu

    1 + 4 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.