„Completirea indirectă este: care prost îmi va corecta lucrarea?”. Află ce perle au mai scris elevii la Evaluarea Națională din acest an





SUBIECTE EVALUARE NAŢIONALĂ 2015: Şi anul acesta, candidaţii la Evaluarea Naţională i-au surprins pe profesori cu „perlele” strecurate prin lucrările lor.
Profesorii care au corectat anul acesta lucrările la Limba Română din cadrul examenului de Evaluare Naţională au avut parte de o mulţime de surprize din partea absolvenţilor de clasa a VIII-a. Unii elevi nu doar că au dat răspunsuri greşite, dar au folosit şi exprimări buclucaşe, stârnind hohote de râs, potrivit spynews.ro.
„Cratima dă sens versurilor şi întăreşte caracterul oral al acestei poezii de Petre Ispirescu”, a scris un elev.
Un altul a completat: „Cratima întăreşte foarte mult aceste rânduri ale marelui poet”.
„Cratima – semn de punctuaţie dă muzicalitate versurilor”.
„Timpul este mirific şi pregăteşte pe împărat să se îndrăgostească”, a explicat un alt candidat, precizând că „Împăratul voia o fată pentru el, era bătrân, dar ca să învieze voia ceva proaspăt”.
„Basmul este specia genului liric în care ăsta, poetul, îşi exprimă sentintimente în mod direct faţă de un pom”.
EVALUARE NAŢIONALĂ 2015. Alţi elevi, resemnaţi în faţa cerinţelor care i-au depăşit, şi-au exprimat supărările în lucrări.
„Completirea indirectă este: care prost îmi va corecta lucrarea?”
„Nu am basmul predat, o să încerc să transform această idilă în baladă că aşa şi aşa seamănă”.
Comentariile portalului
Niște țărani...
Cine să faci reconstrucție ch cei card su demolat!? Îl vedeți pă euroburlanul dă falcă reconstruind Piața Mare!? Diaspora a votat impotriva celor care i-au făcut (...)
In judetul Arad predomina cultele religioase care au votat masiv Simion.