Preţurile psihologice care se termină în „99”, interzise





Comercianţii nu mai au voie să afişeze la raft preţuri care se termină în „99” pentru produsele alimentare, din 1 iunie, odată cu reducere TVA de la 24 la 9%.
Autorităţile consideră că aceste preţuri au efect psihologic şi îi determină pe români să cumpere mai mult.
Clienţii supermarketurilor salută această măsură şi susţin că îi va ajuta să îşi organizeze mai bine bugetul când merg la cumpărături. De asemenea, nu se vor mai trezi la casele de marcat că au de plată mai mult decât au estimat.
Totuşi, preţurile psihologice vor putea fi folosite în continuare la alimentele aflate la promoţie, precum şi în cazul produselor nealimentare.
Sursa: Realitatea TV
Comentariile portalului
Încă o dată, eu vă mulțumesc pe tru comentsriu. Vă msi aștept. Dacă aș fi în locul dvs. aș vota. Experiența celor mulți ani petrecuți " (...)
Mulțumesc pentru răspuns. Apreciez. Poate după toată nebunia aceasta putem sa ne așezăm ca națiune și sa învățăm sa ne ascultam unii pe alț (...)
Domnule Marginean, sunt foarte frumoase intentiile D-voastre, si afirmati ca nu spuneti-nici macar fiului- cu cine sa votam! dar toate articolele de la alegerile din Decembrie incoace (ale D-voastre si (...)