Preţurile psihologice care se termină în „99”, interzise





Comercianţii nu mai au voie să afişeze la raft preţuri care se termină în „99” pentru produsele alimentare, din 1 iunie, odată cu reducere TVA de la 24 la 9%.
Autorităţile consideră că aceste preţuri au efect psihologic şi îi determină pe români să cumpere mai mult.
Clienţii supermarketurilor salută această măsură şi susţin că îi va ajuta să îşi organizeze mai bine bugetul când merg la cumpărături. De asemenea, nu se vor mai trezi la casele de marcat că au de plată mai mult decât au estimat.
Totuşi, preţurile psihologice vor putea fi folosite în continuare la alimentele aflate la promoţie, precum şi în cazul produselor nealimentare.
Sursa: Realitatea TV
Comentariile portalului
Și în UDMR sunt astfel de oameni? Răspuns:da. Spre surprinderea celor care idealizau aceasta formațiune politică(sa zicem, deși nu e partid politic) .
Distinsă doamna Luci,chiar dacă sărutați dosul,mîinile și poalele domnului primar nu sunteți cu nimic mai bine văzută de către cititor nici de (...)
Copiii mânca crenvurștii în grădinițe și dulciuri turcești și asta se laudă aici...nu mai spun de condițiile din grădinițe, tot ce (...)