Uneori e de ajuns o idee simplă… și o maimuță, desigur
E vorba de un spot publicitar ce împlinește deja 44 de ani, ajuns pe ecranele televiziunilor în 1970. Reclama era simplă: în cușca unei gorile s-a aruncat o valiză, cu care animalul a început să se… „joace”. Sau s-o brutalizeze, depinde cum definim joaca în cazul lor. A aruncat-o în stânga și în dreapta, a sărit pe ea, dar valiza nu a pățit nimic. Asta era și ideea – rezistența valizei „American Tourister”, produse de „American Luggage Works”. În acest context, mai puțin contează detaliul că gorila a fost, de fapt, un om deghizat, dar s-ar putea să conteze faptul că actorul era nimeni altul decât Don McLeod, cel care a mai interpretat rolul acestui animal într-un film cu Tarzan.
Spotul a fost difuzat timp de 15 ani în State, iar în 1999, TV Guide l-a desemnat a șasea cea mai bună reclamă TV a tuturor timpurilor. Poate titulatura este exagerată, dar dovedește încă o dată că, uneori, e de ajuns o simplă idee. Cu sau fără maimuță.
Comentariile portalului
O doamnă scria pe Facebook că-l votează pe Bibart pt ca e curat în oraș și i se ridică gunoiul din fața casei la timp. Asta e nivelul (...)
; Aradul un targus amarat fara piete cu zarzavaturi locale doar cumparate de la turci sau unguri ; atunci ce pretentii sa ai ;' nivelul il da clasa progresista avangarda care nu (...)
@ Dl. Nelu, hai să "n-o mai dâm, atâta, cotită", că deja devine plictisitor, iar "ingenuitatea" dumitale, patetică...! . Știm CU TOȚII ce fel de proiectanți și executanț (...)