Pisica grăsuță face „ravagii” (și) pe net, după ce a distrus Crăciunul familiei
O reclamă de Crăciun a lanțului de magazine Sainsbury a devenit virală pe internet, fiind vizualizată de peste 14 milioane de oameni.
Clipul arată peripețiile lui Mog, o pisică neastâmpărată care transformă sărbătorile într-un coșmar pentru familia Thomas. Cei care salvează situația sunt vecinii familiei cu ghinion căci, nu-i așa, despre asta e Crăciunul: a ajuta și a fi aproape unul de celălalt.
Pe lângă succesul online uriaș, reclama pare să aibă deja efecte pozitive pentru lanțul de supermarketuri. Cartea “Crăciunul catastrofal al lui Mog”, care a stat la baza realizării clipului, a ajuns în topul vânzărilor cărților pentru copii. 39 de exemplare ale volumului sunt vândute în fiecare secundă în magazinele Sainsbury.
Comentariile portalului
Nimic nou sub soare, mă enervează că avem tradiţie în ineficientă prin modul de selecţie a candidaților. Toţi cei care au susţin agitaţia din ( (...)
Ca la noi la nimeni . Furturi pe fata . Minciuni . Ne iau banii si pe urma ne dau peste nas cu ei .
Cum adică atenționează??????? Pe bune!!!!!!!!!