joi, 18 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Nu mai circulă trenurile REGIOTRANS! Companiei i-a fost retrasă licența de către Autoritatea Feroviară! Proteste ale călătorilor și personalului!

    de Special Arad | 16 martie 2015, 5:16 PM | Administraţie | Topic special

    1

    Pe una dintre paginile oficiale ale REGIOTRANS, acum o oră a apărut următorul anunț:

    Stimati calatori,

    Va informam faptul ca urmare adresei nr. 2120/294/16.03.2015 emisa de A.S.F.R., REGIOTRANS SRL este obligata sa intrerupa activitatea de transport feroviar de calatori, pe toare rutele, incepand cu data de 17.03.2015 si pana la o data pe care o vom comunica in timp util.

    Va asiguram ca intreprindem toate diligentele necesare in vederea inlaturarii acestui inconvenient.

    Va rugam sa urmariti in urmatoarele zile actualizarea informatiilor pe www.regiotrans.ro

    Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.

    Conform presei centrale, „Autoritatea Feroviară a descoperit mai multe probleme tehnice la garniturile acestei companii. Regiotrans şi-a pierdut certificatul de siguranţă după ce au fost descoperite probleme tehnice la 29 de automotoare. Compania are un parc rulant de 222 de automotoare, locomotive şi vagoane.

    Controalele au avut loc în ultimele două săptămâni. În aceste condiţii, compania are două variante: să ceară un nou certificat de siguranţă şi să scoată automotoarele cu probleme din circulaţie sau să repare problemele şi să ceară apoi un nou certificat de siguranţă” – informează DIGI 24.

    Conform surselor noastre, la Nădlac, deja călătorii au fost dați jos din trenul cu care fac naveta de zeci de ani și, desigur, protestează!…

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. DOROBANTU DISTRUGE SI REGIOTRANS ?

      “Comana Ctin era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov, societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare. Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase. Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans. Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori generali ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana. Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara. In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor. Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu. Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi si Relu Fenechiu, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori”

      +1 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    9 + 5 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.