Titlu principal: Supermarketul Kaufland de pe Banu Mărăcine e praf și pulbere! Curg reclamațiile la instituțiile statului. Și amenzile…

Știri Arad. Știm mulți dintre noi cât de deranjant poate fi atunci când un vecin de-al nostru se „pornește” la renovări. e clar că urmează  zgomot, deranj, mizerie, praf etc. Dar înghițim în sec deoarece așa e atunci când omul vrea ceva mai bun, vrea schimbare și ne gândim că și noi am fost sau vom ajunge în situația asta cândva.

Lucrurile nu stau la fel atunci când e vorba de un spațiu comercial, mai exact Kaufland-ul situat pe strada Banu Mărăcine. Spațiul în care a funcționat magazinul de haine second hand „Humana”, a intrat în renovări. Nimic ieșit din comun. Au acoperit zona din tavan până la podea cu folie neagră și s-au apucat de lucru. Atât că, din spusele vânzătorilor care au spații concesionate la doi metri de zona care este în renovare,(farmacie, patiserie, reprezentanță a unei companii de telefoane) muncitorii contractați de Kaufland au început lucrul după masa, undeva la ora 17:00 când magazinele sunt deschise clienților.

A doua zi, am fost și noi la Kaufland, auzind și de la unii clienții că produsele sunt pline de praf fin, și mai ales că situația este destul de deranjantă și pentru ceilalți vânzători care au magazine deschise în spațiul respectiv. La ora 11:00, când am ajuns, la farmacie se folosea pămătuful pentru a se șterge praful de pe cutiile de ceai.

„E praf, ce să facem? Nu le putem lăsa așa pe rafturi”.

La reprezentanța unei companii de telefoane se foloseau șevețelele umede.

„Să vedeți cum arătau scaunele de dimineață. de la colega am înțeles că s-au apucat de lucru la 10 seara. Acuma nu știu să spun sigur, că nu am fost ieri” – ne-a spus o altă vânzătoare. 

IMG_5298

Am încercat să vorbim cu un responsabil al magazinului Kaufland, amabil de altfel, care ne-a spus din start că nu poat face nici un fel de declarații și ne-a îndreptat către departamentul lor de relații cu presa. Am făcut acest lucru, am trimis un mail către adresa indicată, am dat și un telefon pentru a ne asigura că mailul a fost primit și am așteptat un răspuns. Am întrebat dacă au existat plângeri la nivelul conducerii față de disconfortul creat, și care este motivul renovării.

De atunci și până acum a trecut aproape o zi, iar un răspuns tot nu am primit, însă se pare că au primit ei altceva și anume o amendă de la DSP în valoare de 5000 de lei.

„A fost un control igienico-sanitar în timpul căruia s-a constatat o stare igienico-sanitară, necorespunzătoare cu toate suprafețele spațiului comercial care își desfășoară activitățile în incinta supermarket-ului, în condițiile în care se efectuează lucrări de renovare al unui alt spațiu. Au afectat toate celelalte suprafețe cu praful degajat. Valoarea amenzii este de 5000 de lei”, a declarat pentru Special Arad, Daniela Cîrnațu inspector în cadrul DSP Arad.

Noi încă așteptăm un mail de la specialistul de presă, așa cum este denumit în cadrul companiei, pentru a primi și un răspuns.

 

UPDATE: Kaufland revine cu următoarele precizări după publicarea articolului și amenda luată de la DSP:

Untitled

 

 

 

Mihai Todoca, 18 octombrie 2017, 10:05 AM