Google crede cu tărie că există o „forță” în culori
Roșu de Coca-Cola, albastru de Facebook, mov de Yahoo, portocaliu de (zău așa) Orange… în viața de zi cu zi, sunt doar culori ce creează o imagine vizuală pentru un produs anume. Asta, însă, înseamnă Business cu B mare!
Google este una dintre cele mai mari corporații din Statele Unite care cercetează puterea culorilor în lumea industrială, de la spațiile de lucru, până la tacticile de marketing și branding.
Culorile, aceste agente de vânzări silențioase, capătă în ultima vreme mai multă atenție – și chiar investiție – ca niciodată.
Comentariile portalului
Aradul e sat fără câini! A se înțelege conducători! Totul e pentru voturi : spatii cedate da'moca pe zeci de ani unor culte,terenuri la fel, lucră (...)
TOTUSI. CAND REUSITI SA PUNETI MACAZE AUTOMATE ???
Acest repetent notoriu trebuie să stea în pușcărie pentru toate câte am făcut nu să planteze rudele și prietenii din copilărie La conducerea Aradului că (...)