O înregistrare video de peste 10 minute, făcută cu camerele de supraveghere instalate pe centrul comercial Kaufland din Odorheiu Secuiesc, pune într-o lumină nouă incidentul în urma căruia un vlogger n-ar fi fost servit de vânzători pentru că nu vorbea limba română.

Potrivit lui Andrei Rădulescu, şefului magazinului Kaufland, din înregistrările video se poate observa că autorul filmului a făcut trei drumuri la Grill. Rădulescu spune că vânzătoarea i-a răspuns prima dată în limba română, informându-l că nu-l poate servi fiindcă fast-food-ul se deschide abia la ora 10.00. Ulterior, vloggerul a intrat în supermarket. A revenit a doua oară şi i-a cerut vânzătoarei tacâmuri. Potrivit lui Rădulescu, din imagini rezultă că barbatul a primit şi tacâmuri. Apoi, bărbatul a mai intrat o dată în supermarket, iar la ieşire s-a dus către maşină personală aflată în parcarea centrului comercial. Ulterior, a revenit pentru a treia oară la Grill cu camera video pornită.

„Prima oară clientul a cerut o porţie de mici. Şi vânzătoarea i-a zis: «Deschidem la ora 10.00». În română. Clientul a părut că înţeles şi a plecat. Se vede şi pe cameră. S-a întors la câteva minute şi a cerut tacâmuri. Le-a primit. Şi apoi… Apoi, spune Andrei, «a treia oară când s-a întors i-a spus vânzătoarei în ungureşte să i se explice de ce magazinul se deschide la ora 8 şi Imbiss la ora 10». Stai, asta nu e pe film? îl întreb pe Andrei? Nu. Nu e pe film. A treia oară a stat 10 minute. Dar nu a lăsat tot pe filmul de pe youtube”. Deci clientul nervos vorbea ungureşte? întreb eu. «Perfect, zice fata. Fără accent şi fără greşeli gramaticale», povesteşte Andrei. Şi ce s-a întâmplat mai departe? Păi, fata i-a răspuns, tot în română că deschide la 10. N-a intrat în jocul lui, dar i s-a părut şi ei o provocare. Mi-a povestit că nu s-a simţit deloc confortabil“, scrie Lucian Mîndruţă pe blogul personal.

sursa: adevarul

-, 11 septembrie 2017, 7:31 PM