Facebook vrea să producă propriile show-uri de televiziune şi deja a început să curteze mai multe studiouri celebre de la Hollywood.

Potrivit jurnaliştilor americani, reprezentanţii celei mai mari reţele sociale din lume vor să se lanseze pe piaţa producţiilor de televiziune în această vară, iar pentru un singur episod, ar fi dispuşi să plătească şi 3 milioane de dolari.

Vor fi două categorii de producții video: un serial premium de tipul „House of Cards” și mai multe scurtmetraje și emisiuni, scrie The Verge.

Potrivit Business Insider, o emisiune de martimoniale în realitate virtuală realizată în parteneriat cu Condé Nast (companie media americană care deține revistele Vanity Fair, Vogue, The New Yorker, Wired) este printre primele care a primit undă verde. Vedete de categoria A sunt în discuții cu Facebook și, potrivit unor surse, un actor mega-cunoscut a și căzut de acord cu compania lui Mark Zuckerberg.

Facebook are o ofertă generoasă şi pentru formatele de doar câteva minute, pentru care garantează între 5.000 şi 20.000 de mii de dolari, venituri din publicitate.

Este o strategie prin care Facebook urmăreşte, potrivit analiştilor, să atragă mai mult conţinut video în reţea, dar şi venituri mai mari, intrând în competiție astfel cu serviciile de filme și seriale online Netflix, Amazon Prime, Hulu sau noul YouTube TV.

Reţeaua socială are aproape două miliarde de useri activi lunar şi aproape 20.000 de angajaţi.

Sursa: Digi24

-, 27 iunie 2017, 8:53 AM