Facebook modifică din nou News Feed-ul. Cine pierde și cine câștigă
Nimeni nu prefera postarile unui brand in detrimentul celor ale prietenilor, mai ales cand exista mai multe cai de a obtine „ofertele” pe care companiile le promoveaza pe retelele de socializare.
Pentru a restabili echilibrul, Facebook a anuntat ca va reconfigura News Feed-ul astfel incat sa afiseze mai mult continut de la prietenii apropiati, ceea ce ar putea reduce vizibilitatea postarilor de la paginile comerciale, potrivit Noobz.ro.
Dragos Stanca, seful Thinkdigital Romania, spune ca algoritmul de selectie a articolelor din news feed se ajusteaza, dupa ce Facebook a intrebat utilizatorii ce le place si ce nu.
„Pe scurt, relatia dintre prieteni reali castiga, iar paginile de brand, care nu genereaza content relevant pentru cei care au dat like la un moment dat, vor pierde”, mentioneaza Stanca.
In acest sens, el adauga ca pregateste un workshop intensiv la ICEEfest anul acesta cu cei de la Facebook, asa ca cei interesati isi pot rezerva un loc la festival de pe acum.
Si Google a efectuat marti, 21 aprilie, un update major la algoritmul sau de cautare pe Internetul mobil, schimband ordinea de aparitie a site-urilor atunci cand utilizatorii cauta ceva de pe telefon sau tableta. Astfel, sunt favorizate site-urile cu variante pentru mobil (cele cu text mare, link-uri usor de accesat si care se redimensioneaza in functie de ecranul de pe care sunt vizualizate), in vreme ce site-urile fara versiune optimizata pentru mobil vor fi sanctionate de Google.
Comentariile portalului
Vreau să știu cine are pensia minimă și are 66 de ani mai are nevoie de bilet sau abonament eu așa știu că nu dar vreau sa aflu? Mulțumesc
Mulțumiți ,, democrației occidentale " și USA, pentru tot ceea ce se întâmplă în România! Acum copilul are drepturi,iar părinții au doar obligații. (...)
1. Un spital municipal, cu echipe medicale, nu vedete ! 2. Scoli noi si cantine pt elevi. 3. Transport public prioritar si coerent, inclusiv cel dedicat elevilor. 4. Centru pietonal semnificativ ca si intindere, inclusiv (...)