Crăciunul bate prin sticla ecranului. Reclama #BusterTheBoxer a unui lanț de magazine e deja virală pe internet
Ca în fiecare an, companiile și firmele mari se adaptează la acest sezon specific și își promovează produsele sau serviciile cu spot-uri video care transmit, invariabil, bucuria de a cheltui… pardon, de a dărui.
Publicitatea de Crăciun vine cu două luni mai devreme și ne transmite mirosul zăpezii înainte să scoatem șuba de iarnă din garderobă. Coloana sonoră trebuie – musai! – să stoarcă lacrimi mai ceva ca „Ave Maria”, ceva ce unge instantaneu inimile cu o cremă cu miros de brad și scorțișoară, de-ți vine să confunzi Black Friday cu pregătirile pentru întâmpinarea pruncului sfânt din Ceruri.
Printre cele mai așteptate reclame de Crăciun în Marea Britanie se numără cea realizată de lanțul de magazine John Lewis. Spot-ul de anul acesta, #BusterTheBoxer, a strâns deja, într-o singură zi, 374.667 de vizualizări pe YouTube.
Comentariile portalului
Pe BIBI îl resuscitează cei 6 consilieri pe care-i are... Votantii,puterea adevărată a societății,nu au iesit la vot,dezamagiti fiind de figurile politice si nivelul intelectual scazut (...)
Daca COLDEA se evaporă,vor dispărea protejatii? Stim cu totii de ce a câstigat măruntul Bibart precedentele alegeri...Cionca nu a avut replică la telefonul primit de (...)
Este o abreviere de la „parțial”