joi, 28 martie, 2024

Special Arad Logo

    Coincidențe și „Surzeala Tronurilor”. CTP modifică traseul liniei 19, la cererea călătorilor… dar să nu vă bucurați degeaba!

    de Special Arad | 31 august 2016, 11:03 AM | Recomandările editorilor | Știri Arad

    21

    Compania de Transport Public prelungește traseul liniei de autobuz 19. Modificarea va intra în vigoare la data de 1 septembrie și a fost făcută la cererea călătorilor. Vestea ar bucura mulți arădeni, dar din păcate nu e vorba de Arad, ci de Cluj-Napoca. La ei se poate… la noi, cei din conducerea CTP sunt „surzi”.

    Primim, în continuare, scrisori de la cititorii noștri care încă mai speră să primească vești bune din partea CTP Arad. Primim, de asemenea, comentarii peste comentarii la aricolele legate de subiectul liniei 19. Toate au același mesaj: călătorii vor prelungirea liniei 19 până la Fortuna (rezultând traseul Fortuna – Piața UTA – Spitalul Județean – Kaufland – Podgoria – Billa/Zona 2-3 – Subcetate – Aradul Nou – Sânicolaul Mic) și prelungirea orarului până la ora 22. Motivul este simplu: foarte mulți arădeni folosesc acest mijloc de transport în comun pentru a ajunge la locul de muncă, respectiv, seara, acasă, doar că draga noastră Companie de Transport Public Arad nu mișcă niciun deget. Înainte, măcar, ne-au răspuns la scrisori, însă la ultimul e-mail trimis din partea redacției Special Arad n-a mai venit niciun răspuns. Au rămas fără idei pentru minciuni. Oricum, au precizat de câteva ori că nu sunt în stare să facă nimic. Ei au formulat-o mai elegant, dar ideea este aceeași. Spuneau că o astfel de decizie depinde de Consiliul Local Municipal. Fie consilierii sunt nesimțiți și nu au băgat în seamă propunerea, fie nimeni din partea CTP-ului nu a înaintat cererea călătorilor spre votul CLM-ului. Nu am auzit de niciun proiect de hotărâre în acest sens, deci a doua variantă pare mai plauzibilă. De altfel, un arădean a trimis o sesizare inclusiv Primăriei… dar ca să vezi, a primit un răspuns care părea un copy-paste după răspunsurile inutile ale CTP-ului, publicate pe Special Arad!

    De altfel, cei de la CTP n-au ezitat să insereze în argumentele evocate opinia lor cum că un astfel de traseu lung nu ar fi rentabil pentru Companie. Arădenii din cartierele Sânicolaul Mic și Micălaca tind să îi contrazică.

    58 de comentarii la articolul Atitudine de WC public la Compania de Transport Public și la Primărie

    16 comentarii la articolul Cititorii Special Arad gândesc în locul Companiei de Transport Public, iar CTP experimentează cu jumătăți de măsură. Linia 19, eterna problemă…

    29 de comentarii la articolul Ce-ți pasă ție, CTP? Cum ajung arădenii vârstnici sau cu probleme de sănătate mai ușor din Micălaca în Aradul Nou?

    …iar cazul CTP Cluj (vezi știrea aici), un caz foarte asemănător cu cel despre care vorbim aici de luni întregi, dar absolut întâmplător tot o linie de autobuz cu numărul 19, arată clar că s-ar putea introduce o astfel de modificare și la noi (măcar experimental, ca să se „studieze științific” rentabilitatea cursei)… dacă s-ar vrea. Dar scaunele (căci chiar despre tronuri nu putem vorbi) sunt prea comode la conducerea CTP Arad. De ce să-și mai aplece urechile la cerințele călătorilor?

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Ei nu vor sa prelungeasca aceea linie pentru ca atunci calatorii ar folosi doar un bilet, in loc de 2 sau daca se considera ca e o linie pentru abonati, care ar mai fi castigul lor. La fel, pe linia 7, prin centru, circula bilete cu compostor mecanic, nu cumva sa poti folosi acelasi bilet atunci cand esti nevoit sa schimbi tramvaiul.

      Sunt foarte multe de corectat in transportul in comun. Consider ca cei care-s in masura sa faca asta ar trebui sa circule cel putin o luna de zile doar cu autobuzul sau tramvaiul, pe toate liniile si pe banii lor!!

      +38 voturi
      +1
      -1
    2. Am citit acum si articolul „Ce-ti pasa tie CTP” si am vazut raspunsul celor de la CTP. In primul rand e aiurea sa spuna ca nu pun curse lungi pentru ca acestea isi pierd eficienta. Ele nu-s eficiente pentru ca nu exista! In al doilea rand e vorba de valabilitatea biletelor timp de o ora. In cazul acesta trebuie sa existe compostoare cu ceas sau automat de bilete in fiecare tramvai sau statie, ceea ce nu e cazul. Raspunsul celor de la CTP a fost unul ipocrit, al unor persoane care habar nu au cum se circula cu tramvaiul.

      +38 voturi
      +1
      -1
    3. Chiar atata lipsa de interes din partea CTP-ului, CLM-ului si a Primariei? Oameni „buni” de jumatate de an tot se insista pe aceasta problama, chiar nu va dati seama ca cetatenii calatori au nevoie de aceasta linie de autobuz 19. Ar trebui sa circule la ore de varf cel putin din 20-20min iar in rest ar fi ok din 40-40min sau 45-45min. Sa nu mai trimitei pe 19 rebuturile si gunoaiele alea de microbuze cu care nu se poate calatorii, categoric nu se poate urca si cobora din ele fiind foarte inalte plus usa aceea care nici cum nu e, calatorul trebuie sa o deschida si sa o inchida manual, foarte nasol, iar biletul tot 2 lei e, chiar daca conditiile sunt jalnice!!!!! AUTOBUZE sa circule pe 19.

      +36 voturi
      +1
      -1
    4. Ma deranjeaza atitudinea celor care cred ca e nevoie sa existe cereri si proteste ca ei sa-si faca datoria si sa eficientizeze permanent circulatia tramvaielor si autobuzelor. Nu vreau sa aud ca ‘lumea nu zice nimic, nu avem cereri sau reclamatii’. Pai da, nu aveti deoarece calatorii sunt ocupati cu munca lor, nu mai au timp sa se ocupe si de a celor care sunt platiti ca eu sa circul cat mai bine cu tramvaiul.

      +34 voturi
      +1
      -1
    5. Daca nu era Falca primar si in conducerea CTP sa se faca „sortari” printre cei cu „scaunele prea comode”, atunci cu siguranta am fi avut acest traseu Sanicolau-Uta, de mult. Chiar nu va intereseaza deloc de calatori? Bine ca madam consiliera ne baga carti in tramvaie, un lucru total inutil, inadecvat, fara pic de eficienta si de prost gust, NOTA: –6890. ;-))

      +33 voturi
      +1
      -1
    6. Bine ca tot felul de proiecte si investitii aiurite si nefolositoare se aproba imediat si ce ar fii folositor si benefic nu, de-a dreptul nesimtire. Bine ca la Cluj se poate, la Arad nu (nu vor, primarasul falca impreuna cu CTP). Trezitiva odata la realitate si faceti odata pentru numele Lui D-zeu, acest 19 asa cum vi s-a cerut!!!!!!!!!!!!!

      +32 voturi
      +1
      -1
    7. Suntem deja in luna septembrie, de cand oare au de gand sa faca traseul mult asteptat si dorit? Ar trebui sa faca publica odata schimbarea sa stie calatorii din timp, nu cum au facut data trecuta au pus cateva anunturi vineri 8 aprilie si de luni 11 aprilie s-au facut modificarile, nimeni nu a stiut nimic, abia dupa un timp s-a aflat, chiar este o “Atitudine de WC public la Compania de Transport Public și la Primărie”!!!!!!!! Mai o saptamana si incepe si scoala!!!!!!!!

      +30 voturi
      +1
      -1
    8. cata nepasare din partea ctp-ului, si cata discriminare fata de persoanele cu dezabilitati in sensul ca acestea nu pot folosi, nu au aces in microbusele ce le trimiteti pe linia 19, vi s-a spus de nenumarate ori sa le inlocutiti cu autobuze, categoric nu va pasa de publicul calator doar vou sa va vina salariile alea barosane si in rest sa nu faceti nimic, da chiar nimic, nimic, ati azit ce am spus?

      +24 voturi
      +1
      -1
    9. Ar fi bine sa introduca acest traseu, zona spitalului chiar nu are nici un mijloc de transpot cu un program normal, in timpul sap sunt cateva curse si in rest nimic, sambata si duminica deloc „izolatie totala”, „blocat la domiciliu”. Cine ar dori sa vina la spital, la laser system, kaufland, autogara, jackson-ul etc, era sa uit plus mai e si liceul Vasile Goldis, si facultatea. Chiar e o zona cu multe „obiective” dar total lipsita de un mijloc de transport in comun cu un program regulat.

      +16 voturi
      +1
      -1
    10. Cuplarea lniilor de autobuz 19 cu 20 va da rezultate foarte bune, un caz similar este cuplarea liniilor de tramvai 4B cu 18 rezultand 18B chiar este un trasau foarte lung dar foarte bun si eficient.
      La aceasta linie de autobuz, bine inteles intervalul de timp intre curse sa fie undeva la 15-20 min la ora de varf si 30-35min in rest, iar in weekend intre 30-40min si sa circule de dimineta pana seara, atunci si calatorii s-ar obisnui cu aceasta linie de autobuz si ar frecventa mult mai des calatoria cu acesta, bazanduse pe el.

      +12 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    3 + 3 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.