marþi, 23 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Accident feroviar în gara CFR Arad

    de Luci Precup | 27 decembrie 2015, 4:29 PM | Știri Arad | Topic special

    11

    Astăzi, în jurul orei 15, o locomotivă a lovit vagoanele de călători aflate în staționare pe linia 7, vătămând pasagerii aflați în interior. Se pare că de vină a fost mecanicul, care nu a coordonat cu atenție manevra de schimbare a locomotivei.

    În urma coliziunii, mai multi pasageri din tren au suferit vătămări corporale, iar doi dintre aceștia au fost transportați de către echipajele SMURD la Spitlalul Județean Arad, pentu a li se acorda îngrijiri medicale.

    De menționat e că accesul la linia 7 a fost îngreunat de lucrările din gară, fiind solicitată intervenția echipajelor ISU Arad pentru a tăia gardul ce despărțea liniile, pentru a facilita accesul echipajelor SMURD.

    Poliția Transporturi Feroviare efectuează cercetări cu privire la modul în care s-a produs accidentul, urmând a se stabili gradul de vinovăție a mecanicului de locomotivă.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Luna si evenimentul feroviar la DEPOUL ARAD,nici nu s-a incheiat bine cercetarea pentru tamponarea de la 19 noiembrie anul curent[B.2.5],pana cand iata-l,caci din nou un alt eveniment feroviar a avut loc cu personal din DEPOUL ARAD.Era aproape previzibil acest lucru,la un DEPOU condus de un sef-navetist intre doua trenuri[ILIE VIRGIL vine zilnic la 8si30 si pleaca la 12];cu un SERVICIU EXPLOATARE LOCOMOTIVE[E.R.M.R]care are numit la carma pe fostul sef de DEPOU ARAD GROPARUL-puscariabil,trimis in judecata pentru fapte de coruptie care ar trebui sa controleze activitatea la DEPOUL ARAD,normal caci angajatii sesizeaza aceste lucruri si indisciplina a ajuns la cote maxime.
      -A fi bine de verificat:
      -odihna la domiciliu a acestui mecanic
      -cum a respectat programul de lucru cel putin in ultimele doua luni,
      -cate franari de urgenta a avut in ultimele 6 luni[daca nu au fost aranjate toate]
      -cei care l-au insotit,n-au sesizat ca acest individ e paralel cu realitatea? si habar nu are ce inseamna sa fi mecanic de locomotiva.
      -GROPARUL cu ocazia vizitelor facute la DEPOUL ARAD,nu a sesizat in registrul sefului de tura ca acest individ facea serviciu cu nemiluita fara a respecta odihna atat la cap de sectie cat si la domociliu,conform reglementarilor in vigoare.

      +108 voturi
      +1
      -1
      • Nu-i de vina numai ILIE V., pentru ca si azi a plecat la 12 si 30,de vina sunt toti cei care au contribuit direct sau indirect la formarea stralucita a carierei acestui,asa zis mecanic[M.S];in speta cei care l-au autorizat,cei care l-au promovat si in final cei care l-au pus in capul unui tren de persoane,fara a realiza ca se joaca cu vietile oamenilor transportati.Locul lui nu ar fi aici;cel mult putea fi folosit acar in DEPOU.E prea mare palaria pentru capul lui turtit si fara creier.Dar pentru ca s-a infiripat bine si face parte din”Gasca mea”,gasca celor privilegiati,fiind un apropiat a lui DANI fratele directorului[de altfel el se ocupa cu colectarea de taxe si biruri pe compartimentul diesel],tot el si stabileste cine sa faca la ROATA MARE si cine la sterpe.

        +97 voturi
        +1
        -1
    2. ASA MERG LUCRURILE IN TARA ASTA DE PROSTI,IDIOTII DE LA TF IL URMARESC DE UN AN SA IL PRINDA CU MOTORINA,DAR CUM S AU ADUNAT ACOLO CA A TUNAT ,ADICA TOT FELELUL DE FRONTIERISTI CARE STIU SA FACA NIMIC LA MODUL IDEAL ,AU GASIT AICI LOCUL PERFECT . BINE CA NU A MURIT NIMENI

      +104 voturi
      +1
      -1
    3. Regionala lui FLORIN si DANI:
      La Regionala de calatori TIMISOARA functioneaza de multisor Guvernul meu sau mai precis spus”Gasca mea”
      -Este singura Regionala din tara care are doua REVIZORATE:
      A-Revizoratul 1-cel legal constituit,potrivit organigramei C.F.R-calatori si care lucreaza conform fisei postului.
      B-Revizoratul 2-sau Revizoratul din umbra manevrat de director prin fratele sau,si folosit ca arma de intimidare,de presiune si constrangere pentru o parte din angajatii C.F.R si care se ghideaza dupa deviza”cine nu-i cu noi,e impotriva noastra”.
      -Spune-ti daca a-ti mai vazut sau auzit undeva in tara,la alte Regionale similare,ca directorul cu inca doi,trei parveniti,neaveniti si transpirati pe deasupra,sa stea ascunsi in gari,sau WC-uri publice,iar atunci cand intra trenul sa sara ca hienele pe bietii conductori si mecanici.
      -Ce sa mai controlati,mai nebunilor ca si asa numai prea merg oamenii cu trenul.

      +100 voturi
      +1
      -1
    4. S-a deschis”cutia neagra”a locomotivei DA1097.
      Din prelucrarea datelor IVMS s-a constatat urmatoarele:
      Dupa ce locomotiva DA1097 s-a angajat pe linia 7 ocupata,in vederea cuplarii pe garnitura trenului 3115,aceasta a circulat cu viteza de 28-29 km/h pana la aproximativ 15-20m inaintea garniturii trenului.Doar in acest moment [mult prea tarziu]mecanicul actioneaza frana locomotivei reducand viteza la 17 km/h,viteza inregistrata in momentul impactului.In urma tamponarii violente s-au produs pagube materiale atat la locomotiva cat si l-a vagoanele stationare;pagube a caror valoare depaseste un miliard lei vechi,numai la primul vagon din garnitura.Din primele cercetari reiese clar faptul caci mecanicul si-a abatut atentia de la conducerea locomotivei,luand prea tarziu masuri de franare,mai ales tinand cont de faptul caci conform instructiilor C.F.R trebuia sa opreasca la circa 2m in fata garniturii si apoi sa cupleze in baza semnalelor date de agentul statiei sau al trenului.
      In consecinta despre defectiuni la instalatia de frana nici nu poate fi vorba.

      +79 voturi
      +1
      -1
    5. Directorasul si inca doi,trei din „gasca mea” iau”AGHIASMA” din DEPOUL ARAD.Agitatie mare nea’Floriane.
      -Camera si miliardu,atat costa carpelile la dormitoru Depoului ARAD.
      -Firma de casa ISAL-TIM lasata in umbra pentru putin timp,deoarece apar deja primele scurgeri la acoperisul refacut de aceasta saptamana trecuta.
      Lucrarea mare de reabilitare a dormitorului a fost sfartecata in patru,pentru a putea fi atribuita prin incredintarea directa si nu prin licitatie,conform legilor in vigoare,la ceva firme din SIMERIA si DEVA apropiate lui DANI.
      -Pune bata pe ei sa termine ce au inceput,chiar daca nu era necesar o astfel de lucrare,a carei pret depaseste cateva miliarde,la o cladire unde iau odihna conform turnusului doar doi,trei oameni[mecanici] in 24 de ore.
      -Sa mai auzim de voi la ziua judecatii de apoi!

      +47 voturi
      +1
      -1
    6. Cu astfel de isprava poti iesi in fata;in fata la DaNA.
      -Chiar daca te bagi toata ziua inseama,ca faci,dregi,etc etc tot nu-i destul,dimpotriva:
      -sa risipesti banul public,cheltuind inutil miliarde la o cladire aproape fara utilizare,tot nu-i OK.
      -devalizarea bugetului C.F.R ar trebui sa dea de gandit si celor care sunt determinati prin diferite manevre sa semneze situatile de lucrari,in cazul derularii contractelor paguboase.
      -Bani aruncati pe apa sambete-i,in timp ce pentru pregatirea de iarna a locomotivelor nu se face nimic,iar voi ca niste slavi sunteti condamnati sa indurati frigul si mizeria.

      +43 voturi
      +1
      -1
    7. trei prietenasi cu"ochi albastri"

      C-am in acelasi mod au operat si la remiza de locomotive Lugoj.Dupa ce au inchis remiza [unitate declarata inchisa si dezafectata]tot ei au contractat lucrari de introducere apa si canalizare,confectionare inel-P.S.I,in conditiile in care acestea erau perfect functionale.
      -De ce astfel de lucrari,la o unitate inchisa?
      -Care-i logica?
      -Asta oare nu se numeste devalizarea bugetului caii ferate?

      +43 voturi
      +1
      -1
    8. -Bate vantul schimbarii la DEPOUL ARAD.
      -Cercetarea in cazul evenimentului din 27.12.2015 e aproape finalizata.
      -Situatia nu-i deloc roza pentru unii,dar nici prea „PORTOCALIE”pentru…….
      -pentru domn’mecanic e clar „desfacere”
      -restul personalului andrenat in munca de prevenire,instruire,indrumare si control asteapta sa vada daca iese „FUM ALB”sau negru ca si la VATICAN.
      -Pentru ILIE VIRGIL se pregateste debarcarea de la DEPOUL ARAD[gata cu naveta]
      -Nu va bucurati:Nu stim exact despre ce-i vorba,sacrificare sau poate avansare.
      -Oricum vom reveni.
      -In rest sa auzim numai de bine.

      +29 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    5 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.